Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

grand87, 13 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Mnie zaskoczyła reakcja ludzi na to auto. Pamiętam Kierowcę nissana navary który omal nie wypadł z okna swojego auta wykręcając głowę za Solką :)
5,0
Całokształt
Auto z lat 90 o ponadczasowym wyglądzie i jak na owe czasy bardzo dobrych osiągach. Jego sylwetka zdradza sportowe zacięcie samochodu. Wnętrze potwierdza owe spostrzeżenie. Idealne dla młodych ludzi chcących mieć coś więcej niż \"puszkę\".
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik - 125 koni, szkoda że nie wersja 160. Do jazdy starcza, na ściganie będzie mało, jednak spod świateł na ogół w zupełności wystarcza. Bardzo fajnie kręci się do 7k, muzyka.
4,0
Skrzynia biegów
Ok, nieraz mam problem z wrzuceniem wstecznego. No i może warto by było pomyśleć by skrócić skok lewarka
5,0
Układ jezdny
Auto mam lekko obniżone (chyba 20mm) tym samym sztywniejsze. Na dziurach których u nas nie brakuje można sobie potłuc kość. Jednak mam to czego chciałem. Jeżdżę na oponach 195/50 15\'. Auto trzyma się bardzo dobrze
Komfort
5,0
Widoczność
Niektórzy narzekają, dla mnie idealnie. Użytkowałem Fiata pandę, skodę fabie, 206 , Forda connecta oraz focusa. Tylko w tym ostatnim była zdecydowanie lepsza widoczność. W pozostałych porównywalna/taka sama.
5,0
Ergonomia
Wszystko ma swoje miejsce. Jedyny minus to umieszczenie radia. Może to kwestia kto, ma jak fotel ustawiony, ale żeby zmienić coś przy radiu trzeba \"oderwać\" plecy od fotela.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Auto dość szybko się nagrzewa.Tutaj duży plus dla targi/ twardego dachu. Sztywny dach jest bardziej szczelny od materiału.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kupując to auto nie spodziewajmy się rodzinnego kombi. Auto ma mieścić 2 osoby wciśnięte w fotele.
5,0
Wyciszenie
Super ! Do 3,5 tysięcy praktycznie nie słychać silnika. Dopiero od 4 k. dociera do naszych uszu jego dźwięk. Ponadto Trzeba być przygotowanym na \"trzeszczenie\" dachu. Nie jest to sztywna konstrukcja więc wiadomo dźwięk uszczelek dachu z karoserii wydobywa się na każdej dziurze. Dlatego trzeba jeździć bez dachu :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bałem się że będzie to dla mnie dotkliwe finansowo. Jednak nie jest źle. Na codzień jeżdżę autem służbowym a Hanie wyprowadzam na wyjazdy rekreacyjne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za kwotę około 10k PLN uważam że jest to najlepsza decyzja. Połączenie cabrio z coupe o ładnej sylwetce, rozsądnym spalaniu oraz wysokiej niezawodności stawia to auto w ścisłej czołówce aut coupe/cabrio. Na prawdę polecam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odkąd zakupiłem auto wymieniam tylko części eksploatacyjne. Wiele rzeczy można zrobić samemu. Konstrukcyjnie to przecież Honda Civic w innej budzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 - oby tak dalej :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CRX III