Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

dream28@wp.pl, 14 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 169 tys. km
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : jest super :) wszystkim sie podoba. zazdrość tych z dachem z materiału :) jesli ktoś chce pogadac o hondzie - zapraszam : dream28@wp.pl
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : tylnie nadkola słabo zabezpieczone przed rdzą....
Zawieszenie : auto ma miękką karoserie po zdjęciu dachu... to jest nieprzyjemne ale da sie zyć
Układ elektryczny : wymiana żarówek to jest jakaks porażka.
5,0
Całokształt
mimo minusów jak słaba sztywność, rdza nadkoli i słabe wyposażenie - cudowne auto do zabawy i fajnej jazdy latem. zdjecie dachu - kilka sekund i masz cabrio - sztywny dach to jest nieocenione w naszym pięknym kraju jak sie nie ma garażu... góruje niebywale nad rywalami i lepszymi autami - jechałem bmw z3 i mazdą mx5 - tam łeb urywa bez dachu... windshot niby jest ale daje bardzo mało. tu tylnia szyba z kawałkiem dachu powodują minimalny wiaterek - super. czesci nie sa mega drogie i malo co moze sie zapsuć chyba. wiekszość z civica. silnik v-tec super. oczywiscie polecam wersje JDM czyli produkcje na rynek japoński a nie jakieś mixy z UK. dużo miejsca i naprawde ogromny bagażnik. no ale jest to przedni napęd - to też tu coś daje. autko przyciaga wzrok ładnych i brzydkich... kto by pomyslał ze ma już 18 lat. człowiek sie szybko w nim opala :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez większych zastrzeżen. cichy, pięknie się wkręca na obroty i nie ma z nim problemów. przyśpieszenie powyżej 3,5 tys obrotów jest naprawde przyjemne i sporo można wyprzedzić :)))) elastyczny - wyprzedzanie na 4 żaden problem :) troche bierze olej - ale to jest normalne w hodzie i zawsze trzeba zajrzeć ile jest. zimny silnik potrafi wydawać stuki - po regulacji zaworów to samo, ale po rozgrzaniu nic nie slychać. to też załważyłem w civicach wiec nie jest jakiś horror. jedyne co mnie zastanawia to nie do konca równa praca na biegu jałowym. mechanik hondowski twierdzi ze to sprawa wtrysku. spalanie natomiast zaskoczyło mojego mechanika.. 7,5-8 litra w miescie to podobno dobry wynik :)
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny zgrzyta / standard honda / . reszta jest na miejscu. kolega ma short shifter - jakies 40% szybsze przerzucanie biegów :)
4,0
Układ jezdny
fajnie. troche wymiętolony po zimie ale jak był nowszy to był lepszy:) nie polecam jazdy na 17-stkach... myslałem ze skoncze w rowie przy najmniejszych koleinach... 14stki są o niebo lepsze !!!! zimą rozkład masy powoduje że mam wrazenie ze jezdze autem z napędem na tylnią oś... drift za driftem - wystarczy troche musnąć mocniej gaz i kontra nieduża... max frajda ... i problem bo czasem niepotrzebnie go prowokowałem...ale z głową.
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń... to przecież kapsuła jest :)
5,0
Ergonomia
nie ma co sie rozpisywać :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie ogień... ie dziala 1 i 2 bieg wentylatora ale na 3ce wymiata gały oczne :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duzo miejsca. jestem wielki i gruby... istny raj i nie mam nawet do konca siedzenia. pasażer moze sie wyciagać na wszystkie strony... wiecej w prównaniu z z3 i masakrycznie duzo miejsca w stosunku do mx5
3,0
Wyciszenie
słychać wszystko, ale silnik ma fajny dzwięk.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
chyba doskonale... wiadomo zimą w miescie nie ma mocnych - bywa i 10 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
cena juz teraz nieduża... w 2009 kupiony za 11 tyś w 2010 już wart 8 tys. przyjemnosc z jazdy jest nieoceniona. nigdy nie chcialem cabrio ale ten zakup mnie zdecydowanie przekonał...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nawiew - nie dziala 1 i 2 bieg. troche czasem puszczaja uszczelki podczas deszczu albo w myjni. dach skrzypi - są na to rady ale jeszcze sie nie zabralem za to... czasem cos w elektryce nie do konca - ale to moze byc wina nie do konca konstrukcji. coś co mnie doprowadza do szewskiej pasji... wymiana żarówek w reflektorach przednich... konstrukcja i sposób montażu mnie zabiją... zwłaszcza po stronie kierowcy - trzeba zdjąć zbiornik wspomagania i mieć długie palce ale chude dłonie jak jakaś zmutowana gejsza... nie wiem.. ostatnio mi sie udało ale nie wiem czy to zrobiłem dobrze... magiczny drucik trzymajacy żarówke to jakaś eh... szkooda gadąc.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poszła pompa wodna... ale dojechalem na wymiane... spoko. chyba nie najtańsze to było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CRX III