Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

Mr.Z, 15 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 265 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jak dla mnie doskonałe auto, zawsze chcialem je mieć i sie wkoncu dorobiłem, mimo swojego wieku i tak jestem mile zaskoczony:) wkońcu to japońskie auto, nie jakiś niemiecki bubel :) japońskie auta są ponadczasowe, wystarczy zrobic mały test, postawić bmw e36, golfa, i del sola z roku 93 i rożnice widać gołym okiem :D i za to kocham to auto :D Następcą bedzie także Honda, moze del solka tyle ze młodsza, moze preluda V, albo S2000 :D okaże się za lat kilka
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie rewelacja... silnik elastyczny, doskonale wkreca sie na obroty. załanczający sie przy 4,5 tys v-tec daje frajde z jazdy... to przyspieszenie, a jednoczenie niesamowity dzwięk sprawia że cuzjemy że jedziemy prawdziwym sportowym autem. odcinka przy 7,5 tys troche za wcześnie ale dobrze jest :D choć pojemnośc silniczka to zaledwie 1,6litra o mocy 125 koni to i tak daje po tyłku niejednemu na drodze, wiekszośc bmw (głownie e36), golfy, calibry dostaje i inne wsiowozy dostają lanie... :D
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia doskonała... seryjnie dosyc krotkie przełożenia, lecz dla mnie były za długie i zastosowałem short shifter\'a zamiast seryjnego drążka, co skrociło maxymalnie skok drążka tym samym zmiane biegu w konsekwencji czego biegi zmienia się w milisekundach :D
5,0
Układ jezdny
autko mam obniżone o -40mm na sportowym zawiasie, do tego opony 195/50 co sprawia że auto jest dosłownie przyklejone do drogi. Pokonywanie zaketów tym autem to bajka - auto jedzie jak po szynach, i to przy duzych predkosciach.
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu, po bokach, z tyłu - idealna jedyny mankament to tylny słupek, bo przeszkadza przy właczaniu sie do ruchu z prawej strony, bo zaslania droge i trzeba sie troche wyhylić do przodu zeby zobacyzc czy nic nie jedzie... na poczatku troche uciażliwe ale idzie się przyzwyczaic
5,0
Ergonomia
co do ergonomii to jak na auto z tych lat to wyposażenie jest na wysokim poziomie, co więcej auto nie wyglada na \"wiekowe\" i każdy sie dziwi jak mówie ze z 93 roku autko jest :D każdy myśli że z 2003 :D a co do wygody, to jak na auto sportowe auto jest bardzo wygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bajka:D zaczyna grzac na po czasie jednej minuty od odpalenia :D aż się sam dziwie :D a po 5 min w aucie jest upał jak na karaibach :D wkońcu przestrzeń do nagrzewania jest nieduża bo jakby nie patrzeć to auto 2 osobowe. Co do schładzania, klimatyzacji nie posiadam, ale ze schładzaniem wnętrza nie ma problemu w upalne dni, bo jak wiadomo del solka ma zdejmowany dach i w upalne dni możemy się rozkoszować wiatrem we włosach i pięknym niebem nad głowami :D otwierdając przy zdjetym dachu wszytskie 3 szyby (bo jak wiaodmo tylna tez jest uchylna)mamy konkretny przewiew:D i trzeba uważać zeby nas nie przewiało :D
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto sportowe 2 osobowe przestrzeń z przodu dla kierowcy i pasażera jest bardzo spora, mimo że mamy srodkowy tunel, to i tak jest sporo miejsca. co do miejsca dla pasażerów, to tego watku nie ma co poruszac bo to jest auto sportowe 2 osobowe więc takowego miejsca nie ma... z tyły są spytnie usytułowane schowki i to w zupełności wystarczy.
5,0
Wyciszenie
hmm co do wyciszenia to raczej wyciszenia nie bede tu oceniał bo to auto sportowe i jak wiadomo sportowe auta do najcichszych nie należą, moge tu ocenić dzwięk silnika :D bajka:D szczegolnie przy wkrecaniu v-teca :D jeśli jezdzi sie w maire spokojnie, nie ma ciężkiej nogi to w srodku jest cicho. spokojnie mozna rozmawiać nawet przy predkosci 150km/h więc wyciszenie jest zadawalajace.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co do ekonomiczności to jestem zaskoczony... na PB przy deptaniu, i jezdzeniu na v-tecu (prawie non stop) auto spalało mi około 8-9 litrów PB, przy spokojnej jezdzie spaliłby spokojnie koło 6-7 litrów. po jakimś czasie założyłem LPG ze wzgledu na to ze robie rocznie ponad 30tys km a że chcialem miec swoje wymarzone auto do uzytku codziennego to LPG było jaknajbardziej wskazane. LPG pali mi przy cięzkiej nodze 10L na 100km :D nigdy mi więcej nie spaliło. Co najwazniejsze auto nie straciło wogole na osiagach z racji pożadnej instalacji i doskonalej regulacji. Przy spokojnej jezdzie spalanie LPG pewnie by spadło, ale spokojnie tym autem nie da sie jezdzic.:)
5,0
Stosunek jakość/cena
jakośc - super, cena - tez super! ceny tych aut wahaja sie w granicach od 8 tys do 20tys w zalezności jaka wersja, stan, rocznik. ja kupiłem od znajomego, duzo nie dałem, ale auto warte tych pieniedzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto ma swoje lata i wiadomo czasami coś siadzie, ale zazwyczaj jakas pierdołka... a to gdzieś zderzak odstaje troche, a to jakas mała rdza wyjdzie, pamietajmy że to nie jest nówka z salonu i auto ma swoje 16 lat :D wymiana olejów filtrów na bierzaco.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważniejszych usterek nie mialem (odpukać) jedyne co wymieniałem to pompke sprzęgła bo uszczelki pusciły i przeciekała - koszt pompki 75zł jak narazie nic wiecej

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CRX III