Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

Maciek, 16 lat temu
Silnik 1.6 ESi 125KM 92kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 106 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie które okazalo się zbyt twarde.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Trzeba uważać na korozje w okolicach tylnego zderzaka.
Silnik : Lewa poduszka silnika lubi się wysypać po okolo 100tys. km.
5,0
Całokształt
Generalnie świetne auto do zabawy, zwłaszcza na równych drogach lub torach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na sportowym wydechu poezja dla uszu, mało która R4 tak brzmi. Gdy się robi jednak dłuższe odcinki to lepiej zostać przy seryjnym wydechu. Przyśpieszenie od 0-200 zadowalające :).
5,0
Skrzynia biegów
Prawie idealnie zgrane przełożenia, jedynie 3 i 4 mogłyby być ciut krótsze. Maksymalne prędkości na poszczególnych biegach : 1 - 60km/h, 2- 100km/h, 3-155km/h, 4-200km/h, 5- ???
4,0
Układ jezdny
Zdradliwa nadsterowność przy szybkim pokonywaniu zakrętów, z tego powodu cała masa solek konczy swój żywot. zawieszenie raczej bardziej nadaje się na tor niż na nasze polskie drogi dlatego ponownie nie zdecyduje sie na ten samochód.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna w każdą stronę.
5,0
Ergonomia
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Także jak wyżej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak wyżej.
2,0
Wyciszenie
Stanowczo za głośno, zwłaszcza powyżej 120km/h i to nie ze względu na silnik który na nadbiegu spokojnie pracuje na niskich obrtoach. Wszechobecne uszczelki gumowe słabo tłumią szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Da się przeżyć, myśle przy oszczędnej jeździe w trasie da się zejść do nieco ponad 6l na 100. Przy zabawie na Vtecu 15l ??
5,0
Stosunek jakość/cena
Praktycznie nie ma konkurencji jako Targa o sportowych aspiracjach, japońskiej niezawodności w cenie ponizej 18tys. (rok2008)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W takim aucie którym raczej nikt spokojnie nie jezdzi czasem cos moze wyskoczyc ale nic co by moglo samochód unieruchomic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stara japonska Honda :) Wzór do nasladowania.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 ESi 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CRX III 1.6 ESi 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CRX III