Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX II

DaviDK, 18 lat temu
Silnik 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 94 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX II 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Najlepsze auto sportowe do 20 tyś zł VTEC w ładnym stanie to rarytasik :) Jest szybszy niż wiele nowych aut ( bmw, audi do 200KM robi bez problemu...)
Wrażenia
5,0
Silnik
To VTEC a więc najlepszy silnik 1,6 jaki wymyślono. 150 KM robi z tego malego autka pocisk:)
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag:)
5,0
Układ jezdny
niski, lekki i zwrotny, trzyma się drogi jak przyklejony
Komfort
3,0
Widoczność
Nie za dobrze :) Ale widac tyle ile trzeba :)
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką, szyby , dach- elektryka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze rozwiązane nawiewy na szyby , auto szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwóch osób miejsca aż za dużo. Gorzej mają osoby siedzące z tyłu, ale na krotkie trasy wystarcza. Jedna osoba z tyłu nie ma źle , ale dwie to już tłok:)
3,0
Wyciszenie
tu nie chodzi o to zeby bylo cicho, ale na seryjnym wydechu i bez stozka przy normalnej jezdzie (do 4 tys obr ) jest cichutko. Powyzej 5500 obr silnik zaczyna pięknie mruczeć:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Liczyłem dwa razy..zawsze to było troche jazdy w trasie i sporo po mieście ( normalna jazda do 3500obr, przy wyjezdzie ze skrzyzowan , spod swiatel itp jezdzilem szybciej :) VTEC włacza sie dopiero przy 5500 wiec czasem trzeba go wykorzystać:). Wyszło równo 9 litrów. Przy tych osiągach to jest całkiem OK a benzyna teraz tania jak barszcz:) Myślę, że w trasie można zejść do 7,5 l , a przy ciaglym butowaniu pewnie ze 12 pożre :)ale nie będę tego sprwadzał:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto cały czas jest w cenie. Mimo upływu lat ludzie doceniają jego wartosć, dlatego to bardzo dobry zakup.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posypał się katalizator. Teraz go nie ma i nic się nie może już zepsuć:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak- przecież to honda

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CRX II 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CRX II