Niepozorny samochodzik, już nieco stary, ale jak wino... Na drodze nie jednemu pogoni kota... Na 100 aut 99 może oglądać tylna szybke i dwie rurki wydechowe crx-a:-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Niecałe 900 kg i moc 130 KM (no może po 15 latach) nieco mniej, ale nieźle ´tarpie´. Samochód uzależnia, zamykasz drzwi, wciskasz 1, 2,.. na obrotomierzu 7000 rpm i jest awantura. Moze nie brzmi to wiarygodnie, przyznam się, że sam na sformu lowania innych, że ta honda potrafi dużo pukałem się w głowę, przecież są golfy gti, czy obecne turodoładowane diesle... do momentu kiedy nie stałem się posiadaczem crx-a. Gdy pierwszy raz nim jechałem po przesiadce z focusa, nie potrafiłem go ujarzmić i powstrzymac buksowania przednich kół... Moja honda jest wpełni fabryczna, bez żadnego wiejskiego tuningu.. Sprawuje sie wysmienicie:-)
4,0
Skrzynia biegów
Odrobinke cięzko chodzi... Zaleję olejem MTF i bedzie gitara:-)
4,0
Układ jezdny
Płaski jak naleśnik, twardy jak gokart... musi sie trzymać:-)
Komfort
4,0
Widoczność
Dzięki tylnej oryginalnej szybce wysmienita:-)
3,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu dłoni, bez zbędnej ogłupiającej elektroniki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest całkiem nieźle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Malutko miejsca... choć widziałem crx-a z fotelikiem dla dzieci umiejscowionym z tyłu:-)
3,0
Wyciszenie
A na choler wyciszać ten japoński majstersztyk i dzwiek silnika przy 7000 rpm bez zadnych pseudo tłumików ino fabryczne dwie cieniutkie rureczki;-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7 litrów, ot cała historyja
3,0
Stosunek jakość/cena
Ujdzie:-)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie good:-)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na 15 latka, fantastycznie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
[l/100km]