Rewelacyjny samochód za niewielkie pieniądze. Bardzo szybki a przy tym tani i niezawodny. Mimo upływu lat ludzie ciągle oglądają się za nim na ulicy. Jeśli tylko uda się znaleźć dobry egzemplarz to polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity wysokoobrotowy silnik DOHC. Dzięki niewielkiej masie autka wcale nie czuć niezbyt dużej mocy poniżej 4000rpm. Zabawa zaczyna się od 5000 w górę i kończy w okolicach 8000rpm. Nawet bez VTECa cudo.
5,0
Skrzynia biegów
Świetna precyzja, krótkie skoki lewarka, bardzo dobrze zestopniowana z charakterem silnika. Odporna na brutalne traktowanie.
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie i precyzyjne prowadzenie. Niestety niska trwałość elementów metalowo-gumowych.
Komfort
4,0
Widoczność
Generalnie bardzo dobra. Wielka, nieco obła tylna szyba wymaga przyzwyczajenia. Mała szybka w tylnej klapie bardzo ułatwia parkowanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno z klasycznymi dla Hondy przełącznikami.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie znakomite. Wentylacja niestety gorsza - przy dużym deszczu dmuchawa musi pracować nawet na 3 biegu żeby zapewnić widoczność.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto oceniam jako 2-osobowe. Wtedy przestrzeni jest ogromnie dużo. Z tyłu??? No cóż, inaczej jak ławką kar nie można tego nazwać. Ale w nagłym wypadku można się tam przemęczyć.
5,0
Wyciszenie
Wpisuję ocenę 5 właśnie za niewyciszenie. Widać że Honda nie zużyła w tym modelu zbytniej ilości wygłuszeń. Ale samochód tego typu musi być słychać a ryk silnika ponad 7000rpm jest wręcz orgastyczny i bardzo uzależnia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na samochód sportowy o takich osiągach zużycie paliwa jest rewelacyjne. Jak na małe i leciutkie autko już gorzej ale w końcu CRX jest tym pierwszym. Ceny napraw w normie, zwłaszcza jeśli wie się gdzie szukać części.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę ciężko znaleźć coś równie szybkiego a przy tym niezawodnego i taniego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód ma już 14 lat więc drobiazgi w stylu podświetlenia przycisku na desce czy różnych stuków się zdarzają. Ogólnie jak na wiek i ostry sposób eksploatacji CRX jest bardzo niezawodny.