Karoseria
: Problemem wszystkich starszych Hond jest rdza. Problemem w CRX jest też mało sztywna karoseria przez co pęka panel nawiewu. No ale największym problemem w tym samochodzie jest najczęściej poprzedni właściciel.
4,0
Całokształt
To samochód marzeń z młodości, jego wygląd i osiągi sprawiają wielką radość, prostota konstrukcji sprawia że nie ma się co psuć a spalanie jest śmiesznie niskie. W 2018 roku cena egzemplarza kolekcjonerskiego bezwypadkowego i bez szpachli to niestety wydatek ok 35-45 tyś zł (szukać trzeba niestety latami). CRX EE8 to legendarny model, nie to co zwykły CRX ED9, wsiadając do niego i przekręcając stacyjkę czujesz się znowu młody :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Legendarny pierwszy VTEC, rozgrzany pracuje jak szwajcarski zegarek, bezawaryjny. Spalanie przy mocy 150KM to ok 7/100 na trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia na patykach i sprzęgło na lince, bezawaryjne kultowe rozwiązanie pracujące bardzo lekko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Po zakrętach jeździ się z przzyjemnością
2,0
Karoseria
Jak to w Hondach słabo zabezpieczona i cieniutka blacha, mój na szczęście ma fabryczną blachę na całości ale znaleźć taki egzemplarz to cud.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko w lusterku wstecznym mniej widać co mi bardzo pasuje, samochód jest hardkorowy i za to go kocham.
5,0
Ergonomia
W samochodzie samochodzie tej klasy nawiewy sterowne elektrycznie, wciskasz guzik silniczki ustawiają żądany nawiew, wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem parują szyby przez brak klimy (można dołożyć fabryczną)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, można nogi wyprostować. Z tyłu to jest czysty hardkor kogoś przewozić :)
3,0
Wyciszenie
Przy 110+ robi się głośno, w takich samochodach to norma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto hobbystyczne koszty niskie, no i spalanie tak niskie że można jeździć a nie tylko trzymać w garażu
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla pasjonata cena nie gra roli.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu za bardzo nie ma się co psuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
[l/100km]