Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX II

EE8 VTEC, 6 lat temu
Silnik 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX II 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cicho pracuje, mało spala, bezawaryjny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Problemem wszystkich starszych Hond jest rdza. Problemem w CRX jest też mało sztywna karoseria przez co pęka panel nawiewu. No ale największym problemem w tym samochodzie jest najczęściej poprzedni właściciel.
4,0
Całokształt
To samochód marzeń z młodości, jego wygląd i osiągi sprawiają wielką radość, prostota konstrukcji sprawia że nie ma się co psuć a spalanie jest śmiesznie niskie. W 2018 roku cena egzemplarza kolekcjonerskiego bezwypadkowego i bez szpachli to niestety wydatek ok 35-45 tyś zł (szukać trzeba niestety latami). CRX EE8 to legendarny model, nie to co zwykły CRX ED9, wsiadając do niego i przekręcając stacyjkę czujesz się znowu młody :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Legendarny pierwszy VTEC, rozgrzany pracuje jak szwajcarski zegarek, bezawaryjny. Spalanie przy mocy 150KM to ok 7/100 na trasie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia na patykach i sprzęgło na lince, bezawaryjne kultowe rozwiązanie pracujące bardzo lekko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Po zakrętach jeździ się z przzyjemnością
2,0
Karoseria
Jak to w Hondach słabo zabezpieczona i cieniutka blacha, mój na szczęście ma fabryczną blachę na całości ale znaleźć taki egzemplarz to cud.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko w lusterku wstecznym mniej widać co mi bardzo pasuje, samochód jest hardkorowy i za to go kocham.
5,0
Ergonomia
W samochodzie samochodzie tej klasy nawiewy sterowne elektrycznie, wciskasz guzik silniczki ustawiają żądany nawiew, wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem parują szyby przez brak klimy (można dołożyć fabryczną)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, można nogi wyprostować. Z tyłu to jest czysty hardkor kogoś przewozić :)
3,0
Wyciszenie
Przy 110+ robi się głośno, w takich samochodach to norma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto hobbystyczne koszty niskie, no i spalanie tak niskie że można jeździć a nie tylko trzymać w garażu
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla pasjonata cena nie gra roli.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu za bardzo nie ma się co psuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CRX II