jezeli ktos chce miec tanie w eksploatacji auto sportowe- polecam!!!!
z autopsji wiem, ze celica, galant pow 97 roku (v6), bmw (kazde) jest duzo drozsze w eksploatacji
ostrą konkurencją dla tego auta jest honda prelude- lepiej wyposazona, wieksza, moze i ładniejsza
Wrażenia
5,0
Silnik
NADMIAR MOMENTU OBROTOWEGO POWODUJE, ZE AUTO NA KAZDYM BIEGU PRZYSPIESZ BDB
SILNIK PRACUJE CICHUTKO, OD 4TYS OBR/MIN ZACZYNA FAJNIE \"FURGOTAC\"
5,0
Skrzynia biegów
KRÓTKA I PRECYZYJNA, DOBRZE DOBRANE PRZEŁOŻENIA
5,0
Układ jezdny
MOZNA PRZY PREDKOSCI 14KM/H WCHODZIC W ZAKRĘTY
B. TWARDE ZAWIESZENIE- NA NASZYCH POLSKICH DROGACH RACZEJ SIE NIE SPRAWDZA
Komfort
4,0
Widoczność
NIE MA PROBLEMÓW Z WIDOCZNOŚCIĄ- ZADEN ZE SŁUPKÓW NIE OGRANICZA WIDOCZNOŚCI
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO ZMINIMALIZOWANE- MIAŁE TO NA CELU MAX ODELŻENIE AUTA
TO CO JEST NAJPOTRZEBNIEJSZE ZOSTAŁO
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
MAŁA ILOSC CIECZY CHŁODZĄCEJ W UKŁADZIE POWODUJE, ZE SILNIK SZYBKO SIE NAGRZEWA- CIEPLE POWIETRZE W KABINIE DOSC SZYBKO SIE POJAWIA
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA KIEROWCY I PASAZERA Z PRZODU BDB, PASAZEROWIE Z TYŁU- KIEPSKA SPRAWA
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIA PALIWA NA TRASIE SPADA DO OKOŁO 6L/100KM
W MIESCIE OKOŁO 8L/100KM
W CZASIE \"WZMOŻONEJ EKSPLOATACJI\" TZN. JAZDY Z WYKORZYSTANIEM PEŁNEJ MOCY- MAX 10.5L/100KM- BARDZO, VERY FUN:)
NAPRAWY:
ROZRZĄD+2 ROLKI= 170ZŁ (DOBREJ JAKOSCI)
OLEJ: 10W40 90ZŁ
PRZEGUBY (SZYBKO SIĘ KONCZĄ PRZY TEJ MOCY)- 140ZŁ/SZT Z OSŁONĄ PRZEGUBU
CAŁY APARAT ZAPŁONOWY- W RAZIE AWARII- 200ZŁ (W RAZIE CZEGO MAM ICH KILKA DO SPRZEDANIA:)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11702198
OGÓŁEM- SPORO TANSZE W EKSPLOATACJI NIZ BMW (NAWET 316- TEZ TAKIE MIAŁEM), B. DUŻE WRAZENIA Z JAZDY- STARTUJĄC ZE SKRZYŻOWANIA WYPRZEDZASZ WSZYSTKICH CO NAJMNIEJ O 3 DŁUGOŚCI. NIE JEST TO NA PEWNO AUTO RODZINNE:)
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na auto z 92 roku- nie ma sobie równych
jest tanie i naprawde dobrze jezdzi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
duza moc- słaba zywotnosc przegubów
silnik zawsze bierze olej- jezeli ktos mowi ze jego rex nie bierze oleju- kłamie!!!
silnik- mało awaryjny- lubi częste zmiany oleju i rozrządu (ja wymieniam olej 1 na rok, pasek rozrządu co 25tys km)
mało awaryjny- serio, serio:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem powaznych usterek- brak iskry- prawdopodobnie aparat zapłonowy uległ uszkodzeniu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 124KM 91kW
[l/100km]