Zawieszenie
: (niby)sportowe coupe, a jednak zawieszenie nie wybija zębów
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
no auto sportowe - wbrew temu, jak wygląda - to to zdecydowanie nie jest...
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
1,0
Widoczność
Prowadząc załadowanego pickupa widać więcej... widoczność do tyłu i po skosie w tył to jedna wielka porażka.
2,0
Ergonomia
mnóstwo niepotrzebnego niebieskiego światła po paru miesiącach przestaje bawić i zaczyna denerwować
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zupełny niewypał - w zimie bez klimy nie da się jeździć, od razu paruje. Po deszczu w ciepły dzień nawet klima nie jest w stanie osuszyć przedniej szyby do tego stopnia, że nie da się jechać...
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
źle, no ale to było wiadomo od początku - widziały gały co brały ;)
3,0
Wyciszenie
silnik cichy, za to pęd powietrza po karoserii bardzo głośny, co jest zupełnie niezrozumiałe w aucie o tak opływowej sylwetce
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam ciężkiej nogi, a poniżej 6,5 nie zejdę, tak więc szału nie ma - wiele ta hybryda nie daje
3,0
Stosunek jakość/cena
Zabawka o fajnym wyglądzie praktycznie bez żadnych cech sportowych czy użytkowych. Jednym zdaniem - cała para w gwizdek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Honda to Honda :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Honda to Honda :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC IMA 114KM 84kW
[l/100km]