Auto trochę rozczarowuje - dość głośne na autostradzie, po starcie wydaje dziwne dźwięki, plastiki w większości twarde, bagażnik niby duży, ale jakiś mało pakowny, skrzynia niestety wyje przy przyspieszaniu. Na plus niezawodność - jak na razie brak dużych awarii, prześwit znacznie większy niż u poprzednika, płynne działanie systemu hybrydowego. Słaby główny wyświetlacz i fabryczne radio jakby nie dobiegło do dzisiejszych standardów. Bardzo słabe przyspieszenie jak na ponad 180 KM. Brak trzeciej strefy klimatyzacji to porażka w SUV-ie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Według mnie za słaby do tego auta i niestety głośny przy przyspieszaniu.
1,0
Skrzynia biegów
Najsłabszy punkt tego auta - zamula, wyje i nie daje żadnej frajdy z jazdy.
3,0
Układ jezdny
Jest ok, ale do zakrętów warto podchodzić z rezerwą.
4,0
Karoseria
Dla mnie ok, chodź nie każdemu się podoba.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za duże słupki z przodu i z tyłu.
4,0
Ergonomia
Nie jak u Niemców, ale nie ma co narzekać. Za krótkie siedziska i z przodu i z tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje radę. Minus za brak trzeciej strefy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 4 osób jest naprawdę ok.
2,0
Wyciszenie
Jest słabo w porównaniu do europejskiej konkurencji.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza bardzo drogim serwisem i częściami zamiennymi jest ok. Brak grubych awarii.
3,0
Stosunek jakość/cena
Średnie auto i średnia cena.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzaski z deski rozdzielczej nie do usunięcia niestety - serwis rozkłada ręce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]