Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV

RB, 2 lata temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód dobrze przemyślany. Lubię nim jeździć. Mało pali jak na suv-a z silnikiem benzynowym. Dobre przyśpieszenie i bardzo szybka reakcja na pedał przyśpieszenia, co powoduje, iż spod świateł prawie zawsze ruszam pierwszy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawdzona jednostka dwu litrowa, bez turbo, cicho i kulturalnie pracuje.
4,0
Skrzynia biegów
Nie posiada skrzyni biegów jako takiej. Silnik służy jako napęd generatora i prąd wytworzony zasila silnik elektryczny trakcyjny. Do 70 km/h jazda wyłącznie na silniku elektrycznym. Powyżej załącza się silnik spalinowy bezpośrednio na koła jedno przełożenie. Do szybkości około 130 km/h załącza się silnik elektryczny. Bieg wsteczny wyłącznie silnik elektryczny. Niestety głośna praca sprzęgła wielopłytkowego jakby grzechotanie, podobno tak ten zespół napędowy ma. To jest słabe. Po za tym OK.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, taki jak powinien być. Cicho wybiera nierówności, duży prześwit, dobrze trzyma się drogi jak na suv-a. Nic nie trzeszczy i nie stuka.
5,0
Karoseria
Dużo miejsca, szczególnie w tylnym rzędzie. Wygoda wsiadania, tylne drzwi otwierają się bardzo szeroko.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobre resorowanie, wygodne siedzenia, fajne nagłośnienie. Dobra widoczność oraz wiele asystentów jazdy wspomagają skutecznie kierowcę i zwiększają bezpieczeństwo podróżowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Zegary czytelne, multimedia intuicyjne w obsłudze. Fizyczne przyciski m.in do obsługi klimatyzacji czy głośności.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa w zimne dni, jak również szybko i skutecznie chłodzi w gorące. Nawiew pracuje cicho. Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie brakuje. Z tyłu nawet jest go za dużo. Mogła by być przesuwane siedzenie tylne, ale niestety nie ma takiej możliwości.
5,0
Wyciszenie
W mieście cisza. Na trasach poza miejskich do 100 km/h można mówić szeptem. Powyżej 120 km/h robi się głośniej, ale nie jest to hałas uciążliwy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy zgodnie ze wskazaniami komputera. Cena przeglądów nie odbiega od pozostałych samochodów tego typu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena obecnie wzrasta, ja jeszcze kupiłem w dość atrakcyjnej ofercie. Jakość spasowania i użytych materiałów jest dobra. Hondy są trwałe i mało awaryjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIc się nie dzieje, poza dziwnym grzechotaniem dobiegającym z okolic napędu silnika spalinowego z elektrycznym. Podobno tak ten układ pracuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V V SUV