Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV

Grzesiu, 3 lata temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak usterek
5,0
Całokształt
Rewelacyjny samochód, przez to, że napędza o silnik elektryczny jada jest nieporównywalnie wygodniejsza niż na klasycznym paliwie. Ogrom miejsca w środku jak w każdej hondzie, użyteczna na maksa. Napęd 4x4 w zimie bez zarzutu, nie zdarzyło się, żeby nie wyjechał ze śniegu - nic się nie ślizga. Fenomenalna dynamika do 80km/h (potem, jak zwykłe auto spalinowe), ale do 80km/h rewelacja!!!. Bez zastanawiania się kupiłbym jeszcze raz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasyczny 2.0 hondy pracujące w cyklu atkinsona... silnik nie do zniszczenia.... "honda, tu sie nie zagląda"
5,0
Skrzynia biegów
Niezauważalne przełączanie się powyżej 70km/h na klasyczny napęd spalinowy, w tym aucie nie ma skrzyni biegów de facto
5,0
Układ jezdny
Fenomenalne zawieszenie, daje niesamowitą pewność w zakrętach z większymi prędkościami, świetnie tłumi wyboje i dziury zarówno z niska jak i z wysoką predkością... honda robi zawsze pancerne zawieszenia, którą sa dla nich charakterystyczne, takie pośrednie... twarde i miękkie ... wypśrodkowane
5,0
Karoseria
Nie rysuje się tak bardzo jak w mazdzie cx5, ale kolory też nie są tak ładne jak w mazdzie. Genetralnie z technicznego punktu widzenia karoseria 5/5, a kolory to kwestia gustu
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo, bardzo dobra, zdecydowanie kierowca nie czuje się jak w czołgu, ale wraźnie czuć, że w razie zderzenia otacza nas dużoooo blachy
5,0
Ergonomia
5/5, załadunek bez progu, bateria nie zajmuje miejsca w bagażniku, płaskie składanie tylnej kanapy. Jedynie co można powiedzieć do haczenie kolanem o kierownice przy wsiadaniu na miejsce kierowcy, ale pozycja za kierownicą jest tak dobra (jak zawsze w hondach), że można pojechać z zakopanego do gdańska bez bólu pleców i chcieć dalej jechac
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5/5 działa jak powinna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca, ooooggrrrooomm miejsca !!! Jak w każdej hondzie....
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobra, silnik spalinowy słychać przy wysokich obrotach, przy dynamicznym przyspieszaniu, trudno rozpoznać, czy działa silnik spalinowy czy nie przy spokojnym poruszaniu się
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis wg kalendarza przeglądów w komputerze pokładowym, ceny porównywalne z innymi samochodami tej klasy, ale znacznie tańsze niż w markach premium
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie, a nawet bardzo drogie, ale to są pieniądze za które kupujemy jakość i konkretne solidne materiały i dobre wykonanie, a nie tkz "prestiż" jak w markach premium. Jakość pamięta się znacznie dłużej niż cene
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło dotychczas, bez usterek, nic nie trzeszczy, bateria Li-ion działa jak nowa (w toyotach są gorsze baterie, bo niklowe)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko działa świetnie, honda jeszcze nigdy nie wypuściła czegoś co się psuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V V SUV