Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV

leffski, 3 lata temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Układ elektryczny
Zawieszenie
5,0
Całokształt
To moj pierwszy SUV i pierwsza hybryda. Testowałem chyba wszystkie opcje hybrydowych SUVów jakie są w moim zasięgu cenowym. Po pierwszej jeździe próbnej Hondą CR-V byłem pewny, że to najlepsza opcja. Samochód jest niesamowicie wygodny, przestrzeń w środku zachwyca, fotele są idealne w długie podróże. Jazda jest od samego ruszenia płynna i cicha (silnik słyhać właściwie tylko przy gwałtownym przyspieszaniu, ale to nie mój typ jazdy). Zawieszenie jest genialne. Pięknie redukuje wszystkie dziury i progi zwalniające. Do wyglądu nie byłem przekonany do momentu jak zobaczyłem ten samochód na żywo. Robi dużo większe wrażenie niż konkurencja. Spalanie bardzo niskie: 100% masto (Warszawa) - 6,0 l, rekord - 3,3 l z kilkudziesięciu km w mieście i przy spokojnej jeżdzie. W trasie 6,5 - 7 l. Ekspresówka/autostrada - 8 l. Wyniki byłyby pewnie jeszcze lepsze, ale mam opony wielosezonowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo żwawy silnik. Duża kultura pracy - jak to Honda. Idealnie pasuje do miejskiej jazdy. Większość czasu po mieście można przejechać na elektryku, jedynie czasami wspomaganym spalinówką. Przejście między elektrykiem a spalinowką prawie niewidoczne.
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj rzwiązane za pomocą przycisków. Myślałem, że będę mieć większy problem z przejściem na to rozwiązanie, ale teraz wiem, że jest to lepsza opcja. Zmiana ustawienia czy kierunku jazdy jest dużo szybsza niż zwykłą "wajchą".
5,0
Układ jezdny
Samochód jest wysoki, ale szerokie opony 235 mm zapewniają dużą stabilność. Niestraszne są oczne podmuchy wiatru. Trzeba jedna pamiętać o masie i, pomimo świetnego prowadzenia, ostrożniej pokonywać zakręty. Jak u Hondy - idealnie!
5,0
Karoseria
Samochód ze względu na swoje rozmiary może przytlaczać na ulicy, ale sam kształt bardzo mi odpowiada. Opływowe kształty są przeciwieństwem ociosanych konkurentów z Europy i to mi bardzo odpowiada. Polecam białą perłę. Dobrze się komponuje z czarnymi plastikami.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby i wielkie lusterka boczne. Jednak przy tak wielkim aucie cieszę się, że jest kamera cofania i czujniki. Przydają się szczególnie w mieście.
5,0
Ergonomia
Bardzo duży zakres regulacji siedzenia kierowcy i kierownicy. Łatwo dobrać coś pod siebie. Z przodu aż 6 miejsc na kubki (2 na środku + po 2 sztuki w drzwiach kierowcy i pasażera). Wielki schowek w podłokietniku. Możliwość regulacji podłokietnika. Jedyny minus to średniej wielkości schowek przed pasażerem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeździłem tylko w sezonie zimowym. Błyskawicznie nagrzewa tak dużą powierzchnię. W lecie eż nie powinno być problemów - szczególnie jak ktoś wybierze biały lakier. To o czym trzeba pamiętać to, że ustawenie sport / normal / econ wpływa na sił nawiewu. Jeśli klima działa zbyt słabo warto zmienić na normal.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca. Przewożę za sobą dziecko w foteliku i nawet jak wyprosuje nogi to nie dosięga do przedniego fotela. Dwoje dorosłych, dwoje dzieci w fotelikach i pies mieszczą się bez problemu.
5,0
Wyciszenie
Super. W mieście całkowita cisza - jak w elektryku. Jak na tak duży samochód szumy są praktycznie nieslyszalne. Przy 140 km/h można normalnie prowadzić rozmowy. Jedyny głośniejszy dźwięk jest przy gwałtownym przyspieszaniu (np. wyprzedzanie na drodze krajowej lub włączanie się do ruchu na ekspresówce). Poza tym cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie niższe niż w moim poprzednim kompakcie! Samochód idealny do miasta, pewnie mniej jeśli ktoś tylko podróżuje w trasie. Koszt przeglądów wersji hybrydowej jest niższy niż przypadku wersji benzynowej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza oferta w tym przedziale cenowym. Wielki SUV, w dodatu w wersji hybrydowej. Polecam poczekać na promocje. Mi udało się trafić na 20 tys. rabatu plus 6 tys. w akcesoriach. 135 tys. za w tak wyposażone auto to nie jest wygórowana cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V V SUV