Typowa japońska konstrukcja. Duży plus to bezawaryjność. Blachy cienkie, brak teleskopów do trzymania maski, brak elektryki klapy bagażnika, dużo twardych plastików. Jakość materiałów w środku przeciętna. Mam opcję ze skórą - prawdziwa jest tylko na środku siedzeń, reszta to derma niskiej jakości. Największa wada tego auta to wyciszenie - przy 140 km/h trzeba mocno podnosić głos by móc rozmawiać. Ekran multimediów mały (powierzchnia wyświetlania), nawigacja przeciętna. Miejsca w środku dla 4 osób w zupełności wystarczająco. Przy przyspieszaniu układ napędowy niemiło wyje i jest bardzo głośny. Do 90 km/h auto oszczędne. Autostrada - spalanie standard w tej klasie czyli około 9 litrów na 100 km. Trochę przeszkadza widok przetłoczeń maski z miejsca kierowcy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Zbyt głośny i jak na tę moc słabo się zbiera.
4,0
Skrzynia biegów
Zbyt głośna przy przyspieszaniu. Działanie bardzo ok.
3,0
Układ jezdny
Typowy japończyk czyli auto do spokojnej jazdy ze średnim wyczuciem drogi.
4,0
Karoseria
Mnie się podoba, dlatego kupiłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Plus za kamerę cofania i duże lusterka boczne.
2,0
Ergonomia
Za dużo twardych, niemiłych w dotyku plastików. Dziwnie wyprofilowane kieszenie boczne z tyłu i przodu, brak klimatyzacji z tyłu, dziwne rozwiązania na desce rozdzielczej i malutkie przyciski na kierownicy (mocno plastikowe w dotyku)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze ja na tę wielkość auta i segment kompakt plus.
2,0
Wyciszenie
Jest głośno i od kół i od lusterek i przez cienkie blachy i szyby i od wyjącego silnika przy przyspieszaniu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis drogi, za drogi na ten segment auta i klasę marki.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie była zbyt droga w zakupie w stosunku do konkurencji, aczkolwiek spodziewałem się więcej po CRV-ce.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]