Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV

MarPin, 4 lata temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Naprawdę fajnie i pewnie jeździ po zakrętach. Do tego świetny komfort.
Silnik : Doskonała dynamika przy wyprzedzaniu w trybie sport.
Inne : Bardzo cicho podczas jazdy w mieście i na trasie. Tak samo na autostradzie do 140 km./h.
5,0
Całokształt
Wielki komfortowy SUV, który ma na pokładzie wszystko co można sobie wymarzyć, pali ok. 7 litrów /100 km, a przy tym jest dynamiczny, cichy i nieźle jeździ po zakrętach. Co można chcieć więcej?
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest elektryk wspomagany przez silnik 2.0. , a nie silnik spalinowy 2.5 wspomagany przez elektryczny jak w RAV 4. Jest bardzo cicho przy spokojnej jeździe. Najsłabiej chyba na autostradzie, wtedy od razu włączam tryb sport. W tym trybie doskonale przyspiesza, wyprzedzanie jest przyjemnoscią. Choć może drażnić zawywanie silnika, który sie włącza przy mocniejszym wciśnięciu gazu lub przy jeździe pod górę.
4,0
Skrzynia biegów
Połączenie silników z kołami po prostu działa idealnie. Za to największą wadą jest brak lewarka zmiany ustawienia skrzyni automatycznej. Zamiast tego bezsensowne przyciski. Dalej nie potrafię przejść z D na R bez popatrzenia na konsolę.
5,0
Układ jezdny
Komfort genialny, a na zakrętak samochód się nie kładzie i posłusznie jedzie tam gdzie chcesz.
4,0
Karoseria
Nie potrafię się zdecydować, czy ten samochód mi się podoba. Czasami wydaje mi się zbyt napompowany. Pod tym względem lepiej, bardziej sportowo wygląda RAV 4 z czarnym dachem. Ale RAV 4 ma taką smutną, wredną mordę. A Honda jest uśmiechnięta, co nastawia człowieka pozytywnie do życia.
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu doskonała. Cieńkie słupki, do tego świetna kamera wspomagana czujnikami, w tym także ruch poprzecznego. Wyświetlacz przezierny to taki bajer, choć ułatwia akomodację oka w trasie.
4,0
Ergonomia
Obniżyłem ocenę za ten brak lewarka skrzyni biegów. Do tego nielogiczna zmiana głośności radia w kierownicy. Przyzwyczajenia wymaga także pozycja na siedzeniu kierowcy - trzeba siedzieć wysoko, by wszystko było we właściwej odległości. Ale można się szybko przyzwyczaić. Fotele świetnie trzymają i są wygodne. Pamięć położenia. Generalnie ergonomia doskonała
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Byłoby wszystko dobrze, ale brak jest możliwosci przymknięcia przednich środkowych nawiewów. Żonie przeszkadza czasami zbyt mocny powiew z tego kierunku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ilośc miejsca gigantyczna. Przeszedłem z mniejszego SUV'a, więc nawet na początku miałem wrażenie iż nieco tej przestrzeni za dużo.
5,0
Wyciszenie
Ogólnie doskonałe, szczególnie w mieście lub na zwykłych drogach. Podobno wyciszenie kabiny jest wspomagane dźwiękiem z głośników, który działa w przeciwfazie do hałasu. Przeszkadza jednak trochę specyficzne wycie silnika przy podjazdach pod górę lub przy przyspieszaniu, szczególnie na autosradzie. Lepiej jest paradoksalnie w trybie sport.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie byłem na przeglądzie, ale jeżeli potwierdzą się informacje o tanich przeglądach, niezawodności i niskich kosztach utrzymaniia hybryd, to będzie super. Spalanie jest naprawdę doskonałe, jak na tak duży samochód. Natomiast drogie są akcesoria - belka dachowa musi być specjalna (bo relingi są nie wiadomo po co specjalne). Dlatego te belki to 1500 PLN, praktycznie brak zamienników. Łańcuchy na takie koła to też ten poziom.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tak dobrze wyposażonego, ekonomicznego i sprawnego SUVa z napędem na cztery koła oraz mnóstwem miejsca cena jest bardzo dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie za mały przebieg, by coś więcej powiedzieć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niewielki przebieg, ale nie spodziewam się usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V V SUV