Auto przyzwoite, wygodne, wygląd niebanalny, mi się podoba. Niestety jest jeden MINUS, który dyskwalifikuje to auto i niestety zmuszony jestem je wkrótce sprzedać, chodzi mianowicie o skrzynie CVT. Kompletna porażka i nie chodzi mi o kwestie sposobu działania, , jakości, zastosowanej technologii, bo tu nie mam się do czego przyczepić, z pewnością jakościowo jest OK ale WYCIE tego sprzętu jest tak drażniące i tak frustrujące że ja osobiście dostaje białej gorączki. Nawet pasażerowie zaczynają się rozglądać podczas jazdy i dopytywać czy coś się popsuło - MAM TEGO DOŚĆ !!!
Mam motocykl honda z automatyczną skrzynią DCT która działa analogicznie jak DSG w grupie VAG ale ta motocyklowa jest zdecydowanie lepsza niż DSG VW. Tu się rodzi proste pytanie: "HONDO !!!! Dlaczego mając tak zajebiste rozwiązanie w motocyklach uparcie wpieprzacie ten chory wyjący CVT Gdybyście montowali w swoich autach skrzynie DCT nie mielibyście konkurencji w tym obszarze a tak macie super auto z dupiastym wyjcem."
Ogólnie auto rewelacyjne, uniwersalne ale ta skrzynia .... ech ..... yyyyy
Kto tego nie słyszy, komu to nie przeszkadza, jest totalnym ignorantem i nie zna się na skrzyniach.
Wrażenia
5,0
Silnik
super silnik
1,0
Skrzynia biegów
totalna porażka - wyje wyje wyje
5,0
Układ jezdny
super
5,0
Karoseria
super
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super
1,0
Wyciszenie
z uwagi na wycie skrzyni - wyciszenie jest do bani
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super
3,0
Stosunek jakość/cena
powinno być kilka tyś. zł. taniej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
super
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
[l/100km]