Silnik
: Po kilkuletniej jezdzie 2.0 bałem się trochę turbiny ale jestem bardzo zadowolony.
4,0
Całokształt
Kolejna po modelu 2013 2.0 lpg (znalazła bezumownie nowego "właściciela"). Nad nową zastanawiałem się tylko chwile.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik trochę drży, ale obroty jak w automacie. Dobrze przyspiesza no i to spalanie całkiem przyzwoite.
5,0
Skrzynia biegów
HONDA
4,0
Układ jezdny
W stosunku do poprzedniego modelu znacząca poprawa
4,0
Karoseria
Wizualnie trochę przekombinowana ale w przyszłym roku pewnie lifting. Taka moda!
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak w SUW-ie plus elektroniczne wspomagacze - dla mnie wystarczająco.
4,0
Ergonomia
Ciężko mi się przyzwyczaić do hamulca ręcznego (elektrycznego)\-ale to cywilizacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno w poprzednim modelu jak i obecnie b/u. Dobrze, że utrzymano sterowanie climy pokrętłami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń to jeden z argumentów, który brałem pod uwagę przy wyborze CRV.
4,0
Wyciszenie
Dużo zależy od opon, ale obecny model zdecydowanie cichszy. Poczekam ze szczegółowa oceną na większy przebieg.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty są bardzo przewidywalne. Ciśniesz płacisz. Ale do Lpg już nie wrócę.
3,0
Stosunek jakość/cena
Segment premium to nie jest, ale cena już prawie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poprzednim modelem przejechałem 100 tyś kilometrów b/u. w Servisie tylko przeglądy i regulacja zaworów (lpg). Decydując się ponownie na te markę i biorąc pod uwagę obecny japoński montaż jestem pełen optymizmu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek ale to dopiero pół roku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
[l/100km]