Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV Facelifting

Fazi, 6 miesięcy temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2022-2023 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
1. Komfort - zmiana totalna (moja druga CRV, pierwsza CRV- 2010) Zawieszenie ustawione na komfort, w połączeniu z bardzo wygodnymi fotelami, zagłówkami, czysta przyjemność z jazdy. 2. Silnik elektryczny- przyspieszenie w trybie sport zaskakuje. (Robi się głośno, mi to pasuje) 3. Spalanie - trasa 5,8l/100 miasto na tryb eko 6,5-6,7 - jazda normalna latem, jak zimno 7,8 - 8 l. 4. Materiały wykończeniowe - jak dla mnie o wiele lepsze. 5. Prowadzenie - pewne czucie auta. Zmiana biegów - przyciski wymaga przyzwyczajenia. 6. Asystenci jazdy - tempomat adaptacyjny. Na autostradzie to bajka. Sam się prowadzi. Działa bardzo dobrze. Asystent pasa ruchu nie przeszkadza ale jest pomocny. Asystent hamowania trochę natrętny ale da się z tym żyć. 7. Multimedia - działają poprawnie. Audio nie jest tak dobre jak w mojej poprzedniej. Mnóstwo możliwości ustawień, Android Auto po kablu :( , radio DAB. 8. Napinacze pasów po ich zapięciu - mega jak dla mnie. Pamięć ustawień foteli - super. 9. Wyświetlacz HUD - przydaje się - informacje z nawigacji tez się tam pokazują. 10. Wskaźniki - jak w F16 przy uruchomieniu. Kwestia przyzwyczajenia i gustu. 11. Otwieranie bez kluczykowe - bardzo wygodne, dodatkowy imobilajzer bez obsługowy montowany przez dealera. Wady: Auto Hold - nie da się go włączyć na stałe, a szkoda. Mniejszy bagażnik. Brak regulacji ustawień foteli tylnych. W podłokietniku brak dodatkowych USB.
Wrażenia
5,0
Silnik
2,0 plus hybryda daje radę
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Ustawiony na komfort
4,0
Karoseria
Cienka powłoka lakiernicza.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Te napinacze pasów, to bajka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie fotele rewelacja. Tylnie też są ok.
3,0
Wyciszenie
Ewidentnie za mało materiałów do wyciszenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gwarancji
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogo, ale tanio już było :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na gwarancji (dwa razy zwiesiły się multimedia, restart i jest ok)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na gwarancji (akcja serwisowa, wymiana przewodu zasilania)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V V SUV Facelifting