Hondę bardzo dobrze się prowadzi ( płynność jazdy) ,dynamiczna ze sporą przestrzenią w środku . Jakość wykończenia lepsza od konkurencji
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to moja pierwsza hybryda ,pierwsza Honda ( przesiadka z diesla) Jeśli nauczysz się nią jeździć większość pokonywanych kilometrów jest bezszelestna ( poprostu się płynie)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajne rozwiązanie skrzynia bezstopniowa
5,0
Układ jezdny
Rewelacja
5,0
Karoseria
Piękny biały kolor perłowy w wersji sport line z czarnymi felgami jak i dodatkami. Tylne drzwi otwierają się pod kontem 90 stopni
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja
5,0
Ergonomia
Przy tej wadze i gabarytach rewelacja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z tyłu jak i z przodu . Sporo miejsca we środkowym tunelu ( mega schowek) w drzwiach wyżłobienia na butelki.
5,0
Wyciszenie
Przy dynamicznej jeździe słychać silnik ale nie jest jakoś specjalnie to uciążliwe ( trzeba się przyzwyczaić,nauczyć jeździć hybrydą tego typu) Trzeba pamiętać że nie jest to samochód sportowy choć ma zacięcie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć po 1000 kilometrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Przyzwoicie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek ,myślę ,że tak zostanie w końcu to HONDA
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód ( czas pokaże)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]