Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

RJ, 3 lata temu
Silnik 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Panoramiczny dach to najmilsze zaskoczenie wersji executive. Dużo światła - naprawdę super.
5,0
Całokształt
Ocena ogólna bardzo dobra. Po sześciu latach użytkowania uważam, że w Hondzie stosunek jakości do ceny nie ma sobie równych. Mechanicznie auto dopracowane. Silnik 2.2 idealnie współpracuje z 5-cio stopniowym automatem. Nigdy nie brakowało mi ani mocy, ani momentu. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, opóźnienie przy kick downie akceptowalne. Nigdy nie miałem też żadnego problemu z filtrem cząstek stałych - mimo, że w pewnych okresach auto było użytkowane praktycznie wyłącznie w mieście. Oczywiście nie jest to wyścigówka, ale chyba nikt nie kupuje rodzinnego SUVa dla sportowych osiągów. Akceptowalny apetyt na paliwo - od 6.5 przy jeździe dość oszczędnej z przewagą trasy, do 10 l - w cyklu mieszanym i prędkościach na autostradzie od 170 km/h. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - ciężko znaleźć konkurenta. Brak tunelu środkowego jest super udogodnieniem, a rozmiar bagażnika pozwala spakować naprawdę wiele. Jedynym obszarem, gdzie ta wersja CR-V odstaje od marek premium - to system infotainment. Po przejechaniu ponad 160 tys. auto po względem mechanicznym nie zdradzało żadnych problemów, a wnętrze wyglądało praktycznie jak nowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma na rynku lepszego diesla niż i-DTEC. Tylko tego nie przeczytacie w zdominowanej przez europejskie koncerny prasie motoryzacyjnej...
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę teraz autem z 9-cio stopniowym automatem - nie wydaje mi się, żeby 5-biegowy klasyk Hondy w czymkolwiek mu ustępował.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag. Auto prowadzi się pewnie i mimo, że dość wysokie jest odporne na boczne podmuchy wiatru.
5,0
Karoseria
Bez uwag. Wygląd to kwestia gustu - mi się podoba.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania mogłaby być większa, co nie znaczy, że nie spełnia swojej funkcji.
5,0
Ergonomia
Bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja zawsze na AUTO i zawsze bez problemów nawet w czasie dalekich wypadów na południe Europy. Zimą ogrzewanie też daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto regularnie serwisowane w salonie Hondy. Przy przebiegu 160 tys. żadnych usterek. Ceny serwisu akceptowalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Miałem wersje Executive - skóry, pełna elektryka, szklany dach, ksenony, etc. W takiej konfiguracji porównywalne auta spośród marek premium są droższe o ponad 100 tys. Większość z nich Hondy mechanicznie nie przewyższa, a czy nawigacja i parę ledów jest warta takich pieniędzy - moim zdaniem nie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic. Zupełnie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V IV SUV