Inne
: Panoramiczny dach to najmilsze zaskoczenie wersji executive. Dużo światła - naprawdę super.
5,0
Całokształt
Ocena ogólna bardzo dobra. Po sześciu latach użytkowania uważam, że w Hondzie stosunek jakości do ceny nie ma sobie równych. Mechanicznie auto dopracowane. Silnik 2.2 idealnie współpracuje z 5-cio stopniowym automatem. Nigdy nie brakowało mi ani mocy, ani momentu. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, opóźnienie przy kick downie akceptowalne. Nigdy nie miałem też żadnego problemu z filtrem cząstek stałych - mimo, że w pewnych okresach auto było użytkowane praktycznie wyłącznie w mieście. Oczywiście nie jest to wyścigówka, ale chyba nikt nie kupuje rodzinnego SUVa dla sportowych osiągów. Akceptowalny apetyt na paliwo - od 6.5 przy jeździe dość oszczędnej z przewagą trasy, do 10 l - w cyklu mieszanym i prędkościach na autostradzie od 170 km/h. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - ciężko znaleźć konkurenta. Brak tunelu środkowego jest super udogodnieniem, a rozmiar bagażnika pozwala spakować naprawdę wiele. Jedynym obszarem, gdzie ta wersja CR-V odstaje od marek premium - to system infotainment. Po przejechaniu ponad 160 tys. auto po względem mechanicznym nie zdradzało żadnych problemów, a wnętrze wyglądało praktycznie jak nowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma na rynku lepszego diesla niż i-DTEC. Tylko tego nie przeczytacie w zdominowanej przez europejskie koncerny prasie motoryzacyjnej...
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę teraz autem z 9-cio stopniowym automatem - nie wydaje mi się, żeby 5-biegowy klasyk Hondy w czymkolwiek mu ustępował.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag. Auto prowadzi się pewnie i mimo, że dość wysokie jest odporne na boczne podmuchy wiatru.
5,0
Karoseria
Bez uwag. Wygląd to kwestia gustu - mi się podoba.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania mogłaby być większa, co nie znaczy, że nie spełnia swojej funkcji.
5,0
Ergonomia
Bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja zawsze na AUTO i zawsze bez problemów nawet w czasie dalekich wypadów na południe Europy. Zimą ogrzewanie też daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto regularnie serwisowane w salonie Hondy. Przy przebiegu 160 tys. żadnych usterek. Ceny serwisu akceptowalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Miałem wersje Executive - skóry, pełna elektryka, szklany dach, ksenony, etc. W takiej konfiguracji porównywalne auta spośród marek premium są droższe o ponad 100 tys. Większość z nich Hondy mechanicznie nie przewyższa, a czy nawigacja i parę ledów jest warta takich pieniędzy - moim zdaniem nie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic. Zupełnie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutnie nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
[l/100km]