Samochód po prostu dobry. Wada to że nie ma w nim żadnych emocji. Po prostu wygodne urządzenie do przemieszczania się. W mojej wersji sporo elementów bezpieczeństwa - jakieś radary wyczuwające przeszkody itp. ale obsługa tego nie jest zbyt intuicyjna. Wnętrze z ładną skórzaną tapicerką, ale plastiki przeciętne, design też raczej przeciętny. Ale jeżeli będzie trwały i bezawaryjny to wszystko OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest przyjemny. Stosunkowo cichy i dosyć mocny. Elastyczność niezła jak to w dieslu. Spalanie średnio 7 l. Trudno mu coś zarzucić.
4,0
Skrzynia biegów
U mnie manualna. Wygodnie umiejscowiony drążek zmiany biegów - blisko kierownicy. Sama precyzja skrzyni i siła konieczna do zmiany biegów raczej przeciętna. Ja chciałbym aby przełożenia były trochę dłuższe wówczas na autostradzie silnik pracowałby na niższych obrotach.
4,0
Układ jezdny
Jak na SUVa to chyba dobrze. Nie prowadzi się tak jak FORD ale jest ok. Komfort zawieszenia również dobry. Ma napęd 4x4 ale w codziennym użytkowaniu jego istnienie pozostaje niezauważone.
Komfort
4,0
Widoczność
Ponownie napisze że dobrze. Wyciszenie jest ok (zawsze mogłoby być lepsze), siedzenia OK, miejsca sporo, również z tyłu (plus za płaską podłogę - wygodnie mieszczą się 3 osoby).
4,0
Ergonomia
Jak pisałem dobrze umiejscowiony drążek zmiany biegów, natomiast dosyć trudna obsługa komputera, tempomatu itp. (za dużo przycisków na kierownicy). Inni producenci np. VW mają to bardziej logiczne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I z przodu i z tyłu wygodnie i miejsca sporo. Bardzo duży bagażnik (jak na wielkość samochodu)
4,0
Wyciszenie
jest OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 7 l, czyli przeciętnie jak na diesla.
Jest nowy a więc koszty napraw nie występują.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tani w zakupie nie jest.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
[l/100km]