Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

Darek, 5 lat temu
Silnik 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2013-2014 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Pewnie zachowuje się w zakrętach.
Inne : Niskie spalanie.
5,0
Całokształt
Planowałem zakup CRV z silnikiem benzynowym, ale po jeździe tym dieselkiem szybko zmieniłem zdanie. Dynamika taka sama (to że ma 120 KM nic nie znaczy bo ma inny moment obrotowy) a spalanie dużo niższe. Bałem się problemów z filtrem dpf. Na szczęście po przejechaniu 10 tyś. km nie wiem, że go mam, a na co dzień dojeżdżam do pracy tylko 7 km. Każdemu, kto ma takie rozterki jak ja polecam ten silnik. Jedyne co mnie denerwuje to słabe wyciszenie powyżej 120 km/h, ale benzyna pewnie będzie miała ten sam problem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ze swojej decyzji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla ceniących połączenie dobrej dynamiki z bardzo niskim spalaniem. Dla lubiących dużą moc nie polecam.
5,0
Skrzynia biegów
Płynna zmiana biegów. Wszystko ok.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo pewnie. Brak uwag.
4,0
Karoseria
Delikatny lakier. Trzeba uważać, szczególnie przy czarnym lakierze, na którym wszystko widać.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w czasie podróży po Bałkanach w sierpniu bez zarzutu. Ogrzewanie i podgrzewane fotele też odpowiednio szybko nagrzewają wnętrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfort i wygoda. Dużo przestrzeni zarówno z przodu jak i z tyłu. Duża wygoda podróżowania nawet na trasy powyżej 1000 km.
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h bez uciążliwości. Powyżej bardzo głośno. Szczególnie przy 140-160km/h. Na szczęście nie często rozwijam taką prędkość.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie pod warunkiem, że nie serwisuje się w ASO. Moje auto jest po gwarancji, więc wymiany oleju i filtrów robię w pobliskim warsztacie. Olej 100 zł, filtr oleju 42 zł, paliwa 100 zł, powietrza 32 zł, przeciwpyłkowy 40 zł. Zużycie paliwa przy tak dużym samochodzie zachwyca: średnie spalanie po przejechaniu 10 tyś km to 5,8 l/100. W tym były autostrady z dużą prędkością i miasta w korkach, więc pewnie można zejść niżej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem jako 4 letnie. Było z polskiego salonu. Zapłaciłem połowę ceny nowego więc dla mnie stosunek jakości do ceny rewelacja. Na razie nie widzę żadnych inwestycji, które bym musiał planować. Honda ma swoją niezawodność i u mnie przy przebiegu 100 tyś to się potwierdza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i-DTEC 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V IV SUV