Na pierwszy rzut oka - powierzchownie auto robi dobre pierwsze wrażenie i tym się zachłysnąłem kupując "oczami" ten samochód. Po 4 miesiącach odkryłem masę nie akceptowalnych w tej cenie wad... Auto w kategorii cena/jakość to nieporozumienie. Mnóstwo wkurzających niedoróbek- które tworzą całość...Nigdy więcej Hondy...
Wrażenia
2,0
Silnik
Zdecydowanie za słaby do masy auta. Trzeba non stop wachlować drążkiem i wkręcać na wysokie obroty aby to coś jechało! W trybie eco tylko miasto- w trasie można zapomnieć o dynamicznym wyprzedzaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i to jedyny atut tego auta. Położenie drążka biegów niezbyt fortunne.
1,0
Układ jezdny
4x4 to największa porażka. Kupiłem to auto na jesieni z myślą, że śnieżną zimę pojeżdżę sobie bezstresowo- niestety- napęd dołączany automatycznie działa nie przewidywalnie-na zaśnieżonym rondzie przy dodaniu gazu ucieka dupa auta- na różnych forach poruszany problem więc nie jestem odosobniony... Zakupiłem nówki porządne opony- jednak sytuacja nie uległa poprawie...Po za tym auto twarde i mało komfortowe- skaczące na poprzecznych uskokach- podobno Honda "twarda" jest- jak dla mnie kicha!
1,0
Karoseria
Fatalne wyciszenie. Blacha i plastik. Słychać każdy obrót koła- szczególnie siedząc z tyłu.
Komfort
3,0
Widoczność
Średnio. Kamera cofania oraz jej ekran słabej rozdzielczości. Na jesieni i w zimie- kamerka non stop zachlapana i obraz zupełnie nieczytelny.
1,0
Ergonomia
Porażka przez duże "P". 1.Brak schowka na okulary (szklany dach) 2.Brak miejsca na telefon. 3.Włączniki i guziki ogrzewania foteli, sterowanie z kierownicy z poprzedniej epoki. 4.Za każdym uruchomieniem spryskiwacza szyb płyn pryska na reflektory xenonowe lejąc się od razu na maskę. 5.Drgająca na dołkach tylna roleta- nie ma szans tego wyciszyć. 6.Radio audio premium to żenada -Safari w dużym Fiacie brzmiało lepiej. 7.System bez kluczykowy bez sensowny po podejściu do auta odryglowuje tylko drzwi kierowcy- chcąc wpuścić do auta dzieci trzeba za każdym razem odryglować guzikiem pozostałe drzwi - w tym czasie każdy kto chce wsiąść szarpie niepotrzebnie za klamki. 8.Brak możliwości zamknięcia wlotów powietrza do kabiny 9.Praktycznie zero schowków w bagażniku- pomijając jedną siateczkę po lewej stronie- w której siedzi gaśnica. 10. Za każdym ruchem ręki centralny podłokietnik (który jest ruchomy) odjeżdża do tyłu i za każdym wejściem do auta trzeba go przywracać na pierwotne położenie. I można tych niuansów znaleźć więcej- ale ja jak najszybciej chcę o tym samochodzie zapomnieć ;(
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie marnie. Ogrzewanie foteli nie wiadomo czemu załącza się w momencie osiągnięcia przez silnik powyżej temperatury 40st. W lato nie zdążyłem sprawdzić.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca z przodu. Mega dużo na tylnych siedzeniach. Fotele słabo wyprofilowane-tapicerka skórzana śliska.
2,0
Wyciszenie
Koszmarne. Zero wyciszenia nadkoli. Silnik za to cichy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 10l gazu więc jest super. Drogie opony ale to SUV i niestety tak to wygląda...
1,0
Stosunek jakość/cena
W normalnym europejskim kraju powinno wypożyczać się auto przed zakupem na kilka dni, żeby je solidnie przetestować - wtedy można było by poznać jego wady i zalety. Ja po 4 miesiącach poznałem tych wad sporo- które dla mnie dyskwalifikują ten samochód. Za ponad 86 tys zakupiłem 4 letnie auto które jest porażką- ale jak ktoś przesiądzie się np. z Lanosa- może być zachwycony ;)))
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Całe szczęście pozbyłem się tego klocka po 4 miesiącach...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]