Bardzo dobry, niezawodny samochód. jak na SUVa, to nawet dynamiczny, czuć w nim sportowy charakter Hondy. Idealne auto dla rodziny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodna, sprawdzona jednostka, nie miałem z nim do tej pory żadnych problemów. Lubi wysokie obroty. Przyspieszenie do 100 km/h z katalogu, czyli 10,2 s wydaje się zawyżone, ponieważ w rzeczywistości jest bardziej dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, zachęcają do dynamicznej jazdy. Usytuowanie wyżej niż standardowo ma swoje zalety.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy a zarazem daje poczucie pewności w zakrętach. Zdecydowanie mniej buja niż RAV 4 którą też jeździłem. trzyma się dobrze drogi jak samochód typu Kompakt.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra jak na tak duży samochód
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, dużo schowków i przydatnych gadżetów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzenią przebija każde inne auto w swojej klasie, bez porównania więcej miejsca niż w dużym kombiaku (jeździłem poprzednio Toyotą Avensis Wagon). Bagażnik pomieści 4 osobową rodzinę na każde wakacje.
4,0
Wyciszenie
Dobre jak na SUVa. W mieście i na trasie tylko w czasie dynamicznego przyśpieszania słychać przyjemny pomruk silnika. Na autostradzie powyżej 150 km/h zdecydowanie głośniej, ale i tak lepiej niż w RAV 4.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży SUV z takim silnikiem musi swoje spalić, ale da się zejść nawet poniżej 7 litrów podczas ekonomicznej jazdy. Na autostradzie powyżej 160 km/h pali sporo, ale poniżej tej prędkości da się 10 litrów osiągnąć.
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobra jakość za rozsądną cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]