Koncepcja auta dla mnie idealna . w samochodzie nie siedzi się jak na stołku. Klasyczny silnik i skrzynia w wieku 50 lat i po 10 samochodach wybiera się już świadomie
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasyka - cichy , oszczędny. Wszędzie dostęp nie zabudowany plastikami
5,0
Skrzynia biegów
Chciałem automat , zrobiłem rozeznanie i wykluczyłem skrzynie CVT. Nie wiem kiedy przerzuca biegi. Radzi sobie świetnie w górach i na płaskim i w mieście.
4,0
Układ jezdny
Mój poprzedni Tiguan trochę lepiej trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
kamera cofania , duże lusterka , samo ściemniające wsteczne.
5,0
Ergonomia
W KOŃCU MAM AUTO W KTÓRYM NIE BOLĄ PLECY PO 2 GODZINACH. BRAWO
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie rozumiem koncepcji wylotów powietrza w desce których nie ma jak zamknąć. Nie każdy lubi nawiew na twarz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic nikomu nie brakuje. Ale za brak dziury na narty w podłokietniku minus
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 km/h robi się głośno do 120 jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No pali te 10 w mieście ale seat toledo benzyna 1,6 z zwykłą skrzynią też palił 10
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy upuście 22 000 zł smakuje najlepiej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy tym przebiegu trudno o opinie ale sytem słabo łączył się z drugim telefonem . W serwisie po 20 minutach było ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]