Bardzo obszerne wnetrze, wygodna pozycja za kierownica, auto w wersji lifestyle, praktycznie nic mu nie brakuje.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo cichy, start-stop hmmm tu mozna by pomarudzic, mazda chyba jednak jest krok do przodu, zapalanie calkowicie bezglosne. VTEC dziala bardzo sprawnie jednak robi sie wtedy dosyc glosno.
3,0
Skrzynia biegów
Dzwignia pracuje dosyc ciezko, duzy skok, do tego wysokie jej umieszczenie nie ulatwia obslugi jednym slowem trzeba sie przyzwyczaic
5,0
Układ jezdny
Praca zawieszenia bardzo cicha - tu mazda moze sie uczyć. 4x4 zalacza sie bardzo dyskretnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki przod i tyl + kamera. Jest calkiem dobrze.
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele, duza przestrzen dla pasazerow, jednak odczuwalny jest brak schowkow, pod fotelem pasazera subwoofer - w aucie rodzinnym pomylka, audio i tak gra przecietnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew na tylne fotele, szybkie nagrzewanie sie wnetrza, brak mozliwosci ustawienia nawiewu na szybe i tylne fotele
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]