Zawieszenie
: Doskonałe zawieszenie i trzymanie się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: brak
Inne
: brak
Inne
: brak
4,0
Całokształt
Pierwsza Honda po dwóch dieslach, chciałem już tylko benzynę wolnossącą bez żadnych turbin i doładowań. Potrzebowałem samochód na więcej niż 150 tyś przebiegu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę brakuje momentu obrotowego na niskim zakresie, jak miałem w dieslach, ale czym dłużej używam hondy tym jestem bardziej zadowolony.
4,0
Skrzynia biegów
Automat jest zupełnie poprawny lepszy niż w Toyocie czy Subaru. Przydałaby się 6.
5,0
Układ jezdny
Po sprawdzeniu kilku samochodów podobnych Toyota, Mazda, WW, Subaru, Opel. Zostały dwa Toyota Rav4 I Honda CRV. Na krętych drogach wygrała Honda trzyma się drogi jak przyklejona.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez uwag.
4,0
Ergonomia
Zupełnie poprawna, siedzenia z pełną automatyką i pamięciom nic lepszego nie potrzeba.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo poprawnie, automat ogranicza ustawianie nawiewów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę pełny komfort, z tyłu normalne siedzenie a nie ławeczka, bagażnik olbrzymi.
4,0
Wyciszenie
Do 130 km jest cicho powyżej słychać wiatr.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Automat, napęd na 4, w tracie 8.5 w mieście 10.
Jestem zaskoczony. Usterek brak.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę droga, ale było warto jest ful wypas.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
12 tysięcy i dolałem wodę do spryskiwacza. Zobaczymy jak będzie dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]