Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

Piotr W., 10 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Długo analizowałem różne SUVy. Wiele razy wczytywałem się w opinie zamieszczone na tym forum. Podjąłem decyzję i bardzo jestem zadowolony. Samochód w 100% spełnia moje oczekiwania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cicho pracuje, a mam porównania wielu testowanych SUVów. Do tego jest dynamiczny jak na wagę samochodu. Vtec doskonale się sprawdza. Zimą w terenie górskim nie miałem problemu z podjazdami.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa bez zarzutów. Biegi wchodzą miękko i precyzyjnie. Głównie jeżdżę po mieście i w takim przypadku przydałaby się automatyczna skrzynia biegów.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny komfortowy. bardzo łagodnie wybiera wszelkie nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała.
4,0
Ergonomia
Muszę zaznaczyć, że jestem wysokim mężczyzną bo ponad 190cm i nie szczupłym, ale komfort siedzenia jest dla mnie wystarczająco dobry. Zasięg do sterowania wentylacją, radiem itp jest doskonały. Lewarek biegów umieszczony wyżej niż w większości innych samochodów rewelacyjnie zdaje egzamin (krótki ruch od kierownicy do lewarka skrzyni biegów)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja taka jaka powinna być, czyli bardzo dobra. Ogrzewanie sprawdza się bez zarzutów szybko nagrzewa wnętrze pojazdu. Problem parowania szyb nie istnieje z włączoną klimatyzacją i ustawioną na optymalną temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń przy mojej masie i wzroście 192/120 jest akurat wystarczająca. Dla mniejszych kierowców będzie doskonała. Regulacja fotela kierowcy jest na tyle duża i wszechstronna, że każdy znajdzie swoją idealną pozycję. Nawet drobne kobiety
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie auta jest bardzo dobre. Na wolnych obrotach silnika w ogóle nie słychać. Dopiero powyżej 3000 obrotów słyszymy silnik, ale i to nie jest uciążliwe. Muzykę można słuchać bez w bardzo dobrych warunkach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie koszty utrzymania auta to tylko benzyna. Nie mniej długo się zastanawiałem i podjąłem decyzję, zamontowałem instalację LPG. Jestem zachwycony. W ogóle nie odczuwam spadku mocy, absolutnie nie czuć jakichkolwiek oparów gazu czy też spalin.Teraz 45 litrów gazu to koszt ok. 115zł a po mieście przejadę ok 350km
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że samochód który kupiłem za 102 000 zł. ( kwota po rabatach udzielonych przez sprzedawcę) całkowicie pokrywa się z dobrą jakością wykonania, wyposażenia, jak też wyglądu auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
92,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV