Przeniesienie napędu
: W porównaniu do poprzedniej wersji rusza na sliskiej nawierzchni zdecydowanie szybciej oraz ukłąd ESP dziala ciszej
5,0
Całokształt
Swietnie wyglada , bardzo wygodny i ergonomiczny , prowadzenie super. Sztywniejszy od poprzednika . Automatyczne swiatła dzialaja bez zarzutu. Jedyne wady jakie zauwazylem to słąby lakier nadwozia ( latwo sie rysuje mowa o czarnym kolorze) .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w miare oszczędny chociaz przydalo by mu sie ze 30 km wiecej.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna jak we wszystkich modelach Hondy
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W moim odczuciu ma troche za krotkie siedzisko przez co nie ma wystarczajacego podparcia dla nóg w długiej trasie . Dotyczy to raczej wysokich pasazerow.
3,0
Wyciszenie
Spodziewalem sie ze bedzie ciszej we wnetrzu przy predkosciach ok 140-160 zaczyna troche przeszkadzac szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]