Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

RK777, 11 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Nie spodziewałem się, że 1,5 tonowy SUV z benzynowym silnikiem 2.0 będzie palił tyle, co kompaktowy Civic.
5,0
Całokształt
Nowa CR-V udała się Hondzie znakomicie. Jest to samochód tak samo ładny, jak znakomicie zaprojektowany, przemyślany i wykonany. Bez wątpienia jeden z najlepszych SUV-ów w kategorii jakość/cena na światowym rynku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na początku miałem pewne obawy, jak silnik poradzi sobie z masą auta, lecz w praktyce jest znakomicie. Odczuwalna moc i przyspieszenie już od 2,5 tys. obrotów - od 4 tys. zaczyna się sportowa jazda, jeśli ktoś lubi :) Brawo dla konstruktorów.
5,0
Skrzynia biegów
Świetnie leży w rękach, perfekcyjnie zestrojona i zestopniowana. Biegi wchodzą \'klik - klik.
5,0
Układ jezdny
Nie spodziewałem się takiej różnicy między 3. i 4. generacją, natomiast ta różnica jest kosmiczna. Przy 60 km/h na nierównej szutrowej drodze nic nie trzęsie.
Komfort
5,0
Widoczność
We wszystkich kierunkach jest b. dobrze - pomagają duże powierzchnie okien oraz ogromne lusterka. Nieco gorzej z tyłu (przyciemnione szyby), ma to jednak plus przy światłach samochodów jadących z tyłu i zawsze pomagają skuteczne czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, przemyślane i bardzo efektywne. Nieco za mały schowek pasażera. Ogromna ilość miejsca, znakomicie opracowane miejsce pracy kierowcy i przestrzeń dla pasażerów. Brawo za bagażnik i system składania kanapy - nikt inny tego nie wymyślił.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W każdych warunkach doskonale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak wyżej, komfort i ilość miejsca jak w limuzynie klasy wyższej.
5,0
Wyciszenie
Wrażenia porównywalne z jazdy hybrydą (chodzi o głośność układu napędowego).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem szokująco zdumiony spalaniem tego samochodu. Obecnie przy 700 km przebiegu, więc na dotarciu, z chodzącą klimatyzacją i proporcją 40% miasto - 60% trasy, średnie spalanie to 8,2 litra! Oczywiście w trybie Econ i start-stop. Na 100 km trasie przy spokojnej jeździe 90 km/h wynik spalania to 6,2 l.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tu znakomicie. Porównywalne Mitsubishi Outlander i Nissan X-trail, wyglądające na samochody 10 lat starsze, były droższe o ponad 30 tysięcy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko doskonale
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
92,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV