Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

w_jezierski, 11 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika lepsza niż się spodziewałem
5,0
Całokształt
Po przejechanych ok. 1000 km rewelacja :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Miałem pewne obawy, że po jeżdżeniu Hondowskim dieslem będę czuł niedosyt przesiadając się na benzynę - większy samochód, mniejszy moment obrotowy. Jednakże kultura pracy silnika i dynamika pozytywnie mnie zaskoczyły. Jak potrzeba dobrego przyspieszenia wystarczy (jak to zwykle bywa przy v-tec\'ach) podciągnąć na wyższe obroty i hula aż miło. Wyciszenie jest na tyle dobre, że w zasadzie nie słychać silnika - no chyba, że się go wkręci na 6-7 tys. :-)
5,0
Skrzynia biegów
W tym momencie bez zastrzeżeń - łatwo i gładko, trzeba się przyzwyczaić do wysokości drążka zmiany biegów, ale po krótkim czasie leży w ręce idealnie
5,0
Układ jezdny
Mam wersję Elegance - więc mniejsze felgi - jak dla mnie ideał dobrze się trzymają asfaltu, na gorszych drogach dobrze tłumią
Komfort
5,0
Widoczność
siedzi się jak na kanapie - wysoko - widoczność bez zastrzeżeń, przy cofaniu bardzo pomocna kamera cofania - szczególnie jak jest ciemno i są zaparowane szyby i lusterka
5,0
Ergonomia
W sumie czuję się jak w \"domu\" - wszystko pod ręką - tam gdzie trzeba - nie wiem na ile jest to przyzwyczajenie do Hondy (wcześniej Accord i Civic), dwa wyświetlacze (w prędkościomierzu oraz dodatkowy I-Mid) fajna sprawa - można ustawić różne parametry wyświetlania - jedyne co to kolor I-Mida dobrze by było gdyby miał więcej kolorów do wyboru, ale jest jeszcze własna tapeta - jeszcze nie sprawdziłem jak to wygląda
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy i wentylacja - jeszcze bez zarzutów - trochę mnie zastanawia dlaczego w trybie auto w większości przypadków ustawia się nawiew tylko na nogi. Co do reszty jest OK, szczególnie (to co już miałem w Accordzie) osobny nawiew na przednią szybę - bardzo przydatny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Porównując do Accorda VII to jest po prostu limuzyna - masa miejsca z przodu i jeszcze więcej z tył
5,0
Wyciszenie
Aż za dobre - nie czuć zupełnie prędkości, brak szumu, świstów itp.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dotychczas pozytywne zaskoczenie spalanie ok 9,5 l/ 100km (ok 50:50 trasa:miasto). Jeszcze nie miałem okazji sprawdzić jak wyjdzie na dłuższej trasie, ale sądzę, że jadąc z prędkością ok 100 - 110 km/h dużo poniżej 8,5 l nie da rady zejść - jak sprawdzę to napiszę :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena może i nie jest niska, ale SUVy nie należą do tanich aut. Tu dodatkowo wyposażenie w standardzie w poszczególnych wersjach działa sporo na plus. U konkurencji za tak wyposażone auto trzeba dać co najmniej tyle samo, jak nie więcej (nie licząc marek niszowych oczywiście)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno o usterki w nowym samochodzie - wszystko działa jak powinno
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno o usterki w nowym samochodzie - wszystko działa jak powinno

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
92,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV