Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV Facelifting

Tomasz, 9 lat temu
Silnik 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Najbardziej pozytywnie zaskoczony jestem dynamiką i kulturą pracy silnika, oraz niskim zużyciem paliwa. Na chwilę obecną mogę szczerze polecić wszystkim Hondę CR-V z nowym silnikiem diesla 1.6 160KM.
5,0
Całokształt
Kupiłem CR-V po faceliftingu w kwietniu 2015. Moja wersja to diesel 1.6 160KM Executive , z napędem na 4 koła. Do dnia dzisiejszego przejechałem 13 tys/km. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z zakupu. Oby tak dalej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik spisuje się rewelacyjnie. 160 koni i 350Nm nadają autu, ważącemu 1700kg, odpowiednią dynamikę już od bardzo niskich obrotów. Dodatkowo silnik pracuje bardzo cicho.
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych zastrzeżeń nie mam. Biegi wchodzą płynnie, a skrzynia umiejscowiona jest w bardzo wygodnym miejscu.
5,0
Układ jezdny
Hondy zawsze były znane z dobrego prowadzenia i mogę to potwierdzić w przypadku CR-V. Uważam, że jest to jeden z najlepiej prowadzących się SUV-ów na rynku.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Bardzo duże lusterka zewnętrzne, które tę widoczność jeszcze poprawiają. Kamera cofania, która pokazuje trzy obrazy do wyboru (normalny, szerokokątny i rzut blisko z góry) jest rewelacyjna.
5,0
Ergonomia
Fotele szerokie, wygodne i podgrzewane. Fotel kierowcy z elektryczną regulacją i pamięcią ustawień. Skóra perforowana i bardzo miła w dotyku. Po przebiegu 13 tys/km nadal wygląda jak nowa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje bez żadnego problemu. Jedynie latem, gdy słońce mocno grzeje, trzeba roletą zasłaniać szklany dach, ponieważ wnętrze szybko i mocno się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w środku. Mam 193cm wzrostu i bez żadnego problemu znajduję wygodną pozycję z przodu, jak również na tylnej kanapie. Podłoga z tyłu jest płaska (brak tunelu), a bagażnik ogromny.
4,0
Wyciszenie
Jak na auto klasy SUV jest ok. Jedynie przy prędkościach autostradowych rzędu 140 km/h i więcej słychać szumy powietrza. Widoczność jest bardzo dobra.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwszy przegląd dopiero przy przebiegu 20 tys/km, więc nie wiem jakie będą koszty serwisowania. Jak na razie dolewam tylko płynu do spryskiwaczy. Oleju nic nie ubyło, jak i nie przybyło, co przypadku diesli z z filtrem cząstek stałych jest bardzo ważne.
5,0
Stosunek jakość/cena
W najbogatszej wersji wyposażenia, którą posiadam CR-V kosztuje po rabacie ponad 150 tysięcy złotych. Jest to dużo, ale uważam, że warto wydać tyle pieniędzy. Auto jak na SUV-a bardzo mało pali i jest bezawaryjne, jak przystało na Hondę. Najniższe spalanie w trybie ECO jakie uzyskałem na trasie, to 4,7 litra. Najwyższe w mieście, to 8 litrów. Na trasie jadąc z prędkościami do 120 km/h, bez problemu uzyskamy wynik na poziomie 6 litrów. Natomiast średnie spalanie z całego dystansu, czyli 13 tys/km, wynosi 6,8L.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterek brak. Zobaczy jak będzie przy wyższych przebiegach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterek brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i-DTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V IV SUV Facelifting