Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV Facelifting

Artur, 3 lata temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
3,21
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Samochód w moich rękach od sześciu lat, kupiony oczami, bez zastanowienia. Oprócz przestrzeni w środku, to coś nie oferuje nic więcej. Silnik mułowaty, jak żaden inny. Nie ma mowy o dynamicznej jeździe, strach cokolwiek wyprzedzać. Skrzynia automatyczna 5 biegowa chyba z lat 80-tych. Może niezawodna, ale biegi przerzuca jakby w smole pracowała. Fotele to dramat!! Siedzi się jak na starym krześle. Nie chcę nawet pisać o debilnym ekranie bezdotykowym, kompletnie nieintuicyjnym, i tym dodatkowym powyżej, który kompletnie nie wiadomo do czego służy. Po dwóch latach męczarni, zostawiłem tego demona prędkości w garażu i służy jako auto po bułki do sklepu, lub zwodować łódkę parę razy do roku.
Wrażenia
2,0
Silnik
Muł pancerny jakich mało.
1,0
Skrzynia biegów
Szkoda gadać. Automat z lat 80 tych
4,0
Układ jezdny
Jak na taką kobyłę, może być
5,0
Karoseria
Karoseria, lakier super, ale plastiki trzeszczą jak w Trabancie
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V IV SUV Facelifting