To samochód nie wiadomo do czego. Ani to do szybkiej jazdy ani nie daj Boże do zjechania z asfaltu. Jeśli ktoś preferuję jazdę typu karawan pogrzebowy to ok tylko nie bierze się do wyprzedzania innych pojazdów bo jest to kłopotliwe i nie raz nieskuteczne. Silnik 2,0 to jednak za mało na taką masę jeśli lubi się jazdę żwawą a nie jak flaki w oleju. Na zakretach przy wiekszych predkosciach buja nim na wszystkie strony. Prześwit zaledwie 17cm i same plastiki pod spodem które mają tendencję niestety zostawać na nierownosciach. Pozycja za kierownicą jak dla mnie kiepską ale to pewnie dla tego ze jestem niski i albo muszę mieć ręce na kierownicy albo na podlokietniku .Widoczność do tylu słaba nie widać prawie nic. Wyciszenie do 110 km ok powyżej jak w samolocie A może i gorzej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Mułowaty za słaby na tą masę pojazdu
3,0
Skrzynia biegów
Powiedzmy szczerze to już nie ta epoka.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Wielka napompowana bańka.
Komfort
1,0
Widoczność
Tył beznadzieja
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką tylko za dużo.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To chyba jedyny plus ale i jednocześnie może być minusem
2,0
Wyciszenie
Słabe powyżej 110 jest halasliwie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani to nie jest!
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]