Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV Facelifting

pawel, 8 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
To moja pierwsza opinia na temat samochodu i gdyby nie to że dużo czytałem Waszych opinii to pewnie bym się nie "odwdzięczył" Jeżdżąc kilka lat Toyotą Verso 1,8 2011 manual, nadarzyła się okazja do zmiany samochodu. Nie było to łatwe ponieważ mój poprzedni samochód to niemal perfekcyjne auto a jak już zmieniać to na taki który będzie miał coś więcej. I tak po lekturze opinii, testów i jazd próbnych kupiłem CRV. Ma to czego nie miał mój poprzedni samochód czyli automatyczną skrzynię i AWD. Po przejechaniu ponad 1 tyś km mogę powiedzieć że to bardzo udane auto a tego co mi brakuje porównując poprzednie auto to brak 3 niezależnych foteli w 2 rzędzie siedzeń które można by było regulować, dostosowując przestrzeń bagażową do indywidualnych potrzeb (poprzednia wersja CRV chyba coś takiego miała). Tak więc nie mogę się zgodzić z częścią opinii i testów że to rodzinne auto. Akurat o tych mankamentach wiedziałem gdy kupował samochód więc nie mogę mieć do nikogo pretensji :-) Szukając samochodu testowałem RAV4, CX5 i Forestera. Wszystko w zbliżonej cenie i nawet znalazłem idealne auto które by miało silnik i skrzynie z CX5, zawieszenie z Forestera, wnętrze z CRV i obsługę gwarancyjną i znaczek Toyoty(sentyment po Verso) Dlaczego CRV? to jedyny samochód w klasie SUV który ma "klasyczny" automat. Może nie najszybszy jak CX5, może nie najbardziej ekonomiczny jak CVT Toyoty ale jak przyjdzie do naprawy to będzie mnie stać.
Wrażenia
5,0
Silnik
ładne brzmienie, wszystko super :-)
5,0
Skrzynia biegów
płynnie zmienia biegi, łopatki przy kierownicy jeśli potrzebujemy dynamicznie przyśpieszyć i zredukować bieg. Nie wiedzę minusów. Może jakbym dłużej pojeździł CX5 to miałbym porównanie do DSG
5,0
Układ jezdny
rewelacja
Komfort
5,0
Widoczność
rewelacja
4,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
Podobno że po faceliftingu lepiej jest wyciszony. Na pewno jest zdecydowanie cichszy przy 120-140 km/h w porównaniu do VERSO
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i tutaj niespodzianka dla niedowiarków. na trasie Zakopane-Warszawa (110-120 km/h)+ 50 km po górach+50 po Warszawie spalanie wyniosło 8l (dokładnie 7,96l/100km) To bardzo przyzwoity wynik biorąc pod uwagę masę, wysokość i "klasycznego" automata. Przy 120 km/h obroty to ok 2,2 tyś/min.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dokupiłem nawigację za 2 tyś i nie popełniajcie tego błędu. Navi z google maps jest o wiele lepsza. System connect to też porażka )brak aplikacji)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
8,1
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV Facelifting