zimny jest troche głośny i lekko ´mułowaty´, ale potem jest OK.
3,0
Skrzynia biegów
do 50-60km/h tylko 3-ci bieg, 4-ka prawie nie do uzywania w miescie jezeli chce sie jezdzic makx 50-60.
Biegi 5 i 6 tylko na trasie, ale przy niewielkich wzniesieniach {przy 120-130km/h} 6-ka nawet w trasie jest za slaba.Musze sprawdzic w Niemczech jak sprawuje sie 6ty bieg na autostradzie bez limitu powyzej 120km/h
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Stanowczo odradzam modele bez tylnych czujnikow cofania.Wyzsze modele z kamerka to rewelacja.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dosyć długi czas nagrzewania przy dieslu, oraz stosunowo głosna dmuchawa na wyższych obrotach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Zimny diesel jest bardzo glosny, ale potem jest lepiej. To samo przy obrotach powyzej 2,5tys - juz go słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to jeszcze do sprawdzenia.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to jeszcze do sprawdzenia.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]