Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

pnasz, 11 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 152 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo \"fajna\" charakterystyka pracy, jak na diesla lubi obroty powyżej 2,3 /2,4 tyś. Praktycznie bezawaryjny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Problemy z dopalaniem filtra cząstek stałych.
Układ hamulcowy : Ma bardzo słabe hamulce
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Sam silnik jest super, lubi wyższe obroty, bardzo fajnie pracuje. Totalną porażką jest filtr cząstek stałych, jeżeli nie wyjeżdża się w trasę i gdy zacznie dopalać się w mieście i nie może skończyć. Wycieczka konieczna + często wymiana oleju w silniku, gdyż spływa do niego nie spalony olej napędowy. Gdy się wyczuwa kiedy filtr dopala się (zużycie paliwa rośnie prawie dwukrotnie), nie wyłącza się silnika, na skrzyżowaniu trzyma się 2,5 - 3 obrotów aby proces regeneracji mógł trwać to jest OK.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo, precyzyjna, natomiast \"haczy\" dwójka w gdy silnik nie jest rozgrzany a przez to i olej w skrzyni biegów.
2,0
Układ jezdny
Samochód powinien mieć blokadę prędkości powyżej 120 km/h, jest niestabilny, BARDZO PODATNY NA PODMUCHY bocznego wiatru. Samochód ma bardzo mały rozstaw osi a jest wysoki i wysoko umieszczony środek ciężkości robi swoje. Samochód ma bardzo słabe hamulce.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez uwag.
3,0
Ergonomia
Leci woda \"za koszulę\" po otwarciu bagażnika. Plastiki i wykonanie wnętrza \"mocno toporne\".
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja OK, ogrzewanie zimą bardzo słabe, za słabe na nasz klimat, bardzo wolno się rozgrzewa zimą, potrzeba 15-20 km.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jest OK, bardzo dużo miejsca, dla kierowcy jest ok, pod warunkiem że jego wzrost nie przekracza 180 cm, ja mam 190cm i siedzenia są robione pod niskich \" japończyków\", co skutkuje po przejechaniu 200 - 300 km drętwieniem nóg.
2,0
Wyciszenie
Do 100 / 110 km jest OK, później robi się bardzo BARDZO głośny ze względu na szum powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest OK, przez 150 tyś. miał tylko jedną usterkę, awarię jakiegoś zaworu sterującego turbiną 1000 PLN, + problemy z filtrem cząstek stałych. Po 143 tyś. wymieniłem łączniki drążków stabilizatora za około 300 PLN. Poza tym nic się złego nie działo.Po gwarancji omijam serwisy autoryzowane, a że nic się nic się złego nie dzieje to i koszty nie są duże.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo drażniące usterki związane z dopalaniem filtra cząstek stałych jeżeli nie wyjeżdża się poza miasto w dłużą trasę.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV