Inne
: Na "TAK":Poczucie bezpieczeństwa.
Na "NIE":Komfort jazdy, topornie działająca skrzynia biegów.
3,0
Całokształt
Pojazd o wyglądzie nadmuchanej stonki ziemniaczanej,ale podoba się kobietom za:
- poczucie bezpieczeństwa,
- dynamiczny silnik,
- pozycję za kierownicą,
- duży bagażnik ale po wyjęciu dodatkowej półki , która zamiast ułatwiać, utrudniała dostęp do bagażnika,
-wygodę przy wsiadaniu i wysiadaniu,
-prawie niewyczuwalne drgania silnika/diesel/ wewnątrz pojazdu,
- niestraszne mu krawężniki i dziury na polskich drogach.
Ale CRV(Comfortowy? Rekreacyjny Vehikuł) ma swoje wady:
-podłokietniki są za wąskie,niewygodne i bez możliwości regulacji,
-delikatne, bardzo łatwo rysujące się plastiki,
-za krótkie siedzisko przednich foteli i bez regulacji lędźwiowej,
-skrzynia biegów:TOPORNA zmiana biegów , zwłaszcza "1" i "2",
-kapiąca woda z klapy bagażnika - doklejenie przez serwis gumy pomaga o tyle, że woda nie kapie za kołnierz tylko ścieka na boki, ale i tak trzeba uważać, by nie pobrudzić ubrania,
-fatalne spryskiwacze przednich szyb,
-zimą wnętrze samochodu nagrzewa się po przejechaniu 10-20 km (podobno w dieslu to standard),
-słabe wyciszenie >100km/h: szum wiatru wokół lusterek, gwizdy , głośny silnik .
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfortowo na gładkim asfalcie, trzęsie na nierównościach ; generalnie dość twarde zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przynajmniej 1-2x w roku przepalająca się żarówka H1 i zapalająca się bez powodu kontrolka check-engine.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]