Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

vilip, 13 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 43 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kulturalny, cichy w porównaniu z innymi dieslami, elastyczny. Moc umiarkowana - 140 KM z 2,3 litra.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Plastiki w środku i kapiąca na łeb woda. Na plastiki nie ma rady, na klapę = serwis w ramach gwarancji.
Karoseria : Ślady po paznokciach przy klamkach.
4,0
Całokształt
Nie zawiodłem się.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na tę masę, 140 KM i 340 nM dają radę. Elastyczność niezła powyżej 2000 obr./min.
4,0
Skrzynia biegów
Ładnie wchodzą biegi oprócz 2.
4,0
Układ jezdny
Bez hałasów, dość płynnie po dziurawych naszych drogach. Po autostradzie 160-180 bardzo płynnie, nie buja.
Komfort
5,0
Widoczność
Nawet do tyłu bez problemu, ale ja mam 190 cm wzrostu. \"Uszy\", czyli lusterka boczne, to duuży plus. Świetna widoczność.
4,0
Ergonomia
Dobrze - bardzo dobrze, prawie \"doskonale\" . Wszystko jest pod ręką, biegi, przełączniki, ale ...zapalniczka za nisko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z przodu rewelacja, ale z tyłu gorzej (brak nawiewów). Po dłuższej jeździe klimat się ustala w całej kabinie i jest przyjemnie . Mam z tyłu przyciemnione szyby boczne, to i mniej słonko nagrzewa. W zimie długo się nagrzewa, jak to Diesel. Nawiew na szyby mógłby być wydajniejszy (w megane to była rewelacja). Brak mechanicznego zamknięcia środkowych nawiewów. Skuteczność dmuchawy oceniam wysoko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To było jedno z decydujących kryteriów przemawiających za Hondą. Bezbłędnie.
3,0
Wyciszenie
Jest głośno, gdy szybko. Słychać silnik - choć jak na diesla jest to silnik baaardzo kulturalny - a przy szybkiej jeździe szum opływającego powietrza. Ale to fizyka, żadnych dziwnych odgłosów z lusterek czy coś. Przy tych gabarytach i dieslu nie ma co narzekać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto zima 8, lato 9, trasa Polska min. 6,2, max 7,8. Autostrada 160 km/h = 10 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Była droga, a jakość plastików to kpina za te pieniądze. No le co zrobić. Po lekturze wpisów niemieckich forumowiczów się wyleczyłem (nakładki pod klamrę pasa bezpieczeństwa na słupki drzwiowe po 200 euro każda, jakieś lakiery ochronne w sprayu).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kapiąca woda = zrobiona uszczelka na gwarancji. Poza tym NIC (2,5 roku, 43 000 km).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV