Silnik
: Niesamowicie elastyczny ,bardzo duży moment obrotowy.
5,0
Całokształt
Jest to samochód bardzo dobry i nic więcej dodać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niezwykle elastyczny.Bardzo duży moment obrotowy. Przy 6-biegowej skrzyni jeździ się jak w automacie. Na szóstce od 60-195.Zużycie oleju przy mojej nieagresywnej jeździe 0,5l na 20 000 km.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra.Wspaniale rozkłada obciążenia dla silnika i doskonale daje się obsługiwać.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry.Zimą pozwala bez kłopotu pokonywać głęboki śnieg ,przeprowadza przez śliskie odcinki a na nierównych nawierzchniach pięknie tłumi .
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.Szczególnie odsuwana kurtyna na szklanym dachu.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra .Szczególnie usytuowanie przekładni biegów oraz dźwigni hamulca ręcznego oraz obsługa radia i tempomatu na kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Po zadanych warunkach myśli za człowieka i cały czas czuwa utrzymując właściwą temperaturę i ruch powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodne i przestronne.
5,0
Wyciszenie
Zadawalające. Nie spotkałem w swojej karierze lepszych warunków. Silnik prawie niesłyszalny a tylko trochę szum opon i powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa mocno uzależnione od sposobu jazdy.
Przy jeżdzie mieszanej na odcinku 6 200 km(wakacyjna wycieczka przez Niemcy ,Francję, Szwajcarię,Włochy i Austrię)spaliła równiutkie 7,0l. Natomiast przy delikatnej jeździe po autostradzie przy szybkości 130km/h już około 8,5.
Koszt przeglądu po 20 000 tyś ze zmianą oleju w silniku i tylnym moście ze wszystkimi filtrami i całą diagnostyką silnika oraz układu jezdnego to kwota 760 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód ,co tu powiedzieć dość drogi ale moim zdaniem nieporównanie lepszy od Ravki ,Outlandera,X-treila oraz BMW x-3.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jakichkolwiek uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowałem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]