Układ elektryczny
: Przepalająmi się żarówki pozycyjne przednie
4,0
Całokształt
Polecam CR-V w szczególności rodzinom 4-osobowym
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość cichy, albo tak dobrze wytłumiony. Diesel - czyli na niskich biegach dość ospały, ale sytuacja zmienia się diametralnie gdy załączy się turbina. Oczywiście spalanie wtedy rośnie do wartości max. Ogólnie silnik powinien usatysfakcjonować zarówno lubiących spokojną jak i nieco agresywniejszą jazdę.
4,0
Skrzynia biegów
Specyficznie umieszczona dźwignia, do przełożeń musiałem się przyzwyczaić, manewrowanie dźwignią dość głośne, ogólne wrażenie dobre.
4,0
Układ jezdny
Nie wybrałem opcji \"doskonale\" bo pewnie może być jeszcze lepiej, ale auto prowadzi się bardzo dobrze. Pozytywnie czuje się masę CR-V, można powiedzieć że płynnie sunie po \"polskiej drodze\". Trzeba się przyzwyczaić do wspomagania, które przy małym wychyleniu kierownicy daje wrażenie luzu w kierownicy.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu OK, lusterka bardzo duże, tylna szyba malutka, czasami jest problem z komfortowym cofaniem (mimo czujników), gdy jest panoramiczny dach jak u w mojej CR-V to jeszcze niebo widać całkiem przyjemnie.
4,0
Ergonomia
Ergonomia raczej dobra: są schowki, uchwyty, wygodne fotele, pozioma regulacja tylnych siedzeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno z przodu, jak i z tyłu. Regulacja tylnych kanap.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w trasie spala średnio 7-7,5 litra ON, przy w miarę spokojnej jeździe. Gdy prędkość wzrasta ponad 130km/h spalanie gwałtownie rośnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]