Inne
: Rdzewieją chromowe listwy na zewn. wokół okien i klamki po 35 000 km. i 1,5 roku od zakupu.
4,0
Całokształt
Ogólnie dobrze ale jest jeszcze parę rzeczy do poprawienia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zwiększyłem moc swojego silnika do 170 KM (poprzez wgranie nowego oprogramowania), teraz dopiero ma kopa. Polecam, jest dużo bardziej elastyczny, bardziej cichy.
Oczywiście teraz przydałoby się 200KM ale to może w kolejnym modelu CR-V.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów dość głośna, szczególnie przy włączaniu drugiego biegu. Ten element napewno wymaga poprawy przez Hondę. Zgłaszałem 2 razy w serwisie jednak stwierdzieli, że ten typ tak ma. Jak na samochód za 140 tys. to beznadziejna odpowiedź.
5,0
Układ jezdny
Napęd muszę ocenić bardzo wysoko, samochód pomimo bardzo głębokiego śniegu świetnie sobie radzi, to samo w piachu.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok, ale z czujnikami cofania przód tył. Bez nich przeciętnie. Pewnie idealna byłaby kamera cofania :). Ale niestety jest dostępna tylko z nawigacją DVD za chyba 5000 zł. Przy czym nie można na niej odlądać filmów DVD.
5,0
Ergonomia
Dokupiłem zestaw AERO i progi więc teraz wygląda dużo lepiej niż w standadzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze, szyby nie parują nawet jak się jedzie w deszczowy dzień w 5 osób. Przydała by się dodatkowa regulacja nawiewów z przodu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przydałoby się więcej schowków. Szersze podłokietniki z przodu. Lepsze plastiki ponieważ trzeszczą i bardzo się rysują.
4,0
Wyciszenie
OK, do wysiszenia nie mogę się doczepić nawet przy 200 km/h jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód po przejechaniu 41 000 km spala średnio 8,4-8,6 l/100km. Przy jeździe w trasie 45% w mieście 55%.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na samochód za 140 000 zł po dużym rabacie, bo katalogowo wyszło w salonie prawie 160 000 zł, stosunek jakość/cena przeciętnie. Samochód powinien być tańszy o jakieś 30 000 zł w najlepszej wersji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczą plastiki, byłem w serwisie Hondy kilka razy z trzeszczącą podsufitką. Bardzo rysują się polastiki np. ten na słupku z pasem, rysuje się od zapięcia pasa.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kilka razy zgłaszałem świecącą się kontrolkę czujnika olej, po 3 razach wymienili mi na nowy i teraz jest OK.
Zauważyłem też rdzewiejące elementy chromowych wykończeń na zewnątrz, ale jeszcze tego nie zgłaszałem w serwisie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]