auto idealne na kopny snieg bezdroza i dziury, naped tylnej osi dziala niezauwazalnie i perfekcyjnie, wysoki komfort jazdy w kazdych warunkach i przy tym ekonomiczny. Testowalem Outlandera, Vitare, subaru forester ostatni byl CR-V i nie zaluje.
Wrażenia
5,0
Silnik
postarali sie, ekonomiczny elastyczny, cichy przy wyzszych predkosciach
5,0
Skrzynia biegów
nie mam uwag, biegi wchodza miekko i pewnie
5,0
Układ jezdny
rewelacja na polskie drogi (dziurawe i osniezone)
Komfort
4,0
Widoczność
duze auto ale jest ok, dobrze miec czujniki parkowania
3,0
Ergonomia
rewelacja jak osobowka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przesuwana tylna kanapa bardzo pomaga, brak srodkowego progu
5,0
Wyciszenie
tak samo jak Audi Q5, duzo lepiej od Mitsubishi Outlander, szczegolnie przy predkosci
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
udalo mi sie zejsc do 4,8 l/100km poza terenem zabudowanym do 80 km/h, srednio 5,5 l (do 80 km), miasto i autostrada 8,2 l, srednio wszystko razem 6,5 l/100km, ceny przegladow porownywalne z innymi mrkami
5,0
Stosunek jakość/cena
nie mam pytan
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
woda kapie z tylnej klapy tak samo jak w innych markach np. Opel Vectra, zgadzam sie ze plastiki moglyby byc lepsze jakosci, ale w tej cenie jest jaknajbardziej ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadnej usterki
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
[l/100km]