Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

sair, 15 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : rewelacyjny diesel
4,0
Całokształt
auto kupione przy niskim euro w salonie w holandii, calkowity koszt samochodu zarejstrowanego na firme wyniosł 105 tys zł w wersji executive z silnikiem diesla, za te pieniadze w owym czasie nie było na rynku zadnej alternatywy, jesli opisywac mialbym auto odnoszac sie do ceny rynkowej 140 tys zł, to zdecydowanie powinni zastosowac plastiki lepszej jakosci oraz uzyc lepszego materialu na siedzeniach, sztuczna skora w tym modelu wyglada jak cerata oraz szybko widac slady eksploatacji-nadmierne zużycie, mimo wszystko bezwatpienia najlepsze auto w swojej klasie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny choc lubiacy wyższe obroty. Daje wrażenie jazdy silnikiem benzynowym, niesłyszalny charakterystyczny klekot diesla. Przyzwoite spalanie, wynoszące w moim egzemplarzu średnio 9,7 litra przy bardzo dynamicznej, mieszanej jezdzie.
3,0
Skrzynia biegów
bardzo krotki 1 bieg i zdażające sie czasem problemy z 2
4,0
Układ jezdny
bardzo fajnie skonstruowane zawieszenie dajace przyzwoite prowadzenie zarowno na drogach szutrowych jak i na asfalcie, dobrze tlumi nierówności, podczas szybkiej jazdy na trasie szczególnie w zakrętavch trzeba pamietac że samochód jest stosunkowo wysoki
Komfort
5,0
Widoczność
super, wysoka pozycja za kierownica, wielkie lusterka, płaska szyba z tyłu
5,0
Ergonomia
bardzo instuicyjna, wszystko w zasiegu reki, minus to brak regulacji podłokietników, duza ilosc przemyslanie zrobionych schowków
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto w okresie zimowym bardzo wolna sie nagrzewa, na szczescie sa podgrzewane fotele, latem climatronic działa bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super wielkie auto w srodku zarowno dla kierowcy jak i dla pasazerów bardzo duzy bagaznik, tylna kanapa przesuwna oraz regulacja kąta nachylenia foteli co pozwala na idelane dopasowanie przestrzeni załadunkowej
4,0
Wyciszenie
jak na auto z 18 calowymi kołami bardzo dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednie spalanie na poziomie 10 litrów ropy co przy wadze i dołączanym napedzie na tylne koło jest bardzo przyzwoitym wynikiem, przeglady co 20 tys, km cena w aso 1000zł,
4,0
Stosunek jakość/cena
za pieniadze za jakie udało sie kupic to auto rok temu rewelacja, wielki suv w cenie vw golfa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dotychczas po 35 tys km nic nie zawiodło, czesto przytaczana wada-lejąca sie woda na otwierajacego klape bagaznika podczas deszczu,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV