Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

Mariusz, 15 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jesli wziasc pod uwagę fakt, że to SUV to prowadzenie pojazdu i kultura pracy silnika jest optymalna. Poczucie bezpieczenstwa na polskiej drodzie daje przyjemność większą niż jazda innym samochodem osobowym nawet klasy wyższej.
4,0
Całokształt
Samochód jak na pojazd tej klasy bardzo dobrze znajduje się na tle konkurencji. Jeździłem wieloma pojazdami ale spokojnie mogę powiedzieć, że na tę cenę to Honda zrobiła autko, które spełnia moje oczekiwania. Ma wiele zalet ma i również wady. Wady jakie zauważyłem to: lakier - bardzo delikatny, ocieająca woda z tylnych drzwi, zbyt ażurowa płyta w bagażniku, brak regulacji manualnej środkowej konsoli wentyacyjnej, podłokietniki nieco za wąskie i beż możliowści regualcji, fotele przednie mogły by mieć dłuższe siedzisko i regulowana ledźwiową ale sa wygodne, brak nawiewu swieżego powietrza dla pasażerów z tyłu jest jedynie na stopy, brak mozliwosci zdemontowania złożonych siedzeń tylnych, po zlozeniu siedzen podloga nie jest idealnie w poziomie. To subiektywne spostrzezena wiec podlegaja dyskusji. Zalety, ogólnie samochodem jeżdzi sie bardzo przyjemnie, układ elektronicznie dołączanego napedu na 4 koła bardzo mi się spodobał. Jedynie migająca kontrolka dołączonego napedu informuje, że elektronika wspomaga jazde. Nawet trudne manewry nie stwarzaja problemu. Trudne warunki zima lub roztopy nie sa dla CRV utrudnieniem w jeźdze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczny prawie niewyczówalne drgania wewnatrz samochodu. Osoby znajace diesla beda pod wrazeniem kultury pracy. Silnik pracuje specyficznie stojac obok pojazdu odnosi sie wrazenie, że jest slabo wygłuszony slychać jakby cały czas ktoś kontrolował jego prace.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie bardzo przyjemnie. Autostrada to chyba wymarzone miejsce do CRV, trzyma sie pewnie nie tanczy na drodze. Drogi lokalne - moza mieć czasmi wrażenie, że ucieka na ostrych zakretach. Jednak wciśnięcie gazu załatwie temat. Drogi miejscie - jak to bulwarówka nie ma problemów z dziurami i krawęznikami. Komfort jazdy w mieście - poczucie bezpieczeństwa.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bardzo dobrze, nieco duże słupki przednie ale jest ok. Tył załątwiaja duże lusterka. Problemy przy cofaniu nieco ograniczona widocznośc ale należy zwrócić uwagę, że w innych pojazdach tego typu jest jeszcze gorzej.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa wzorowo. Na ciepłe powierze musimy nieco zaczekać, najpierw silnik musi osiągnąć właściwą temp. a potem ciąg ciepłego powitrza kierowany jest do kabiny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Optymalnie, dużo miejsca dla kierowcy wszytko w zasiegu reki. Ciekawe rozwiazanie z drazkiem biegow daje wrazene ze mozna sie nieprzyzwyczaic do takiego rozwiazania, jednak po kilku kilometrach nie widac roznicy. Siedzenia daja dużo swobody zaróno z przodu i z tylu. Rewelacyna sprawa niezalezne ustawienia pochyłu tylnych oparc i możlwośc przesuwania tylnej kanapy.
4,0
Wyciszenie
Jak na SUV to bardzo przyzwoicie, lepiej niż w RAV-4, Vitarze, czy nawet Kudze. Silnik pracuje cicho ale należy się przyzwyczaić do specyficznej kultury pracy tego diesla. Szumy przede wszytkim slychac na lusterkach ale lusterka sa ogromne i daja doskonale spojrzenie w tyl. Oczywiscie zimowki tez daja znac o sobie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te klase pojazdu to zuzycie w Hondzie jest bezkonkurencyjne w stosunku do innych pojazdó tego segmentu. Można jeździć bardzo ekonomcznie średnio nawet 6 l/100. Ceny przegladow - jestem nieco zaskoczony tym, że niektóre usługi nie są wykonywane na gwarancji. Wymiana oleju mostu tylnego poza przeglądem była odpłatna (oczywiście nie wliczam ceny oleju)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szeczerze mogę powiedzieć, że jak do tej pory nie miałem żadnej awarii w tym samochodzie. Słyszałem, że wielu osobą nieodpowiada jakość wykonania różnych plastikowych elementów karoserii i wnętrza. To nieco śmieszne - to nie samochód klasy S to SUV. Może ktoś kto na niego spoglada przez przyzmat ceny uważa, że powinien mieć lepszą jakość - nic bardziej mylnego tytaj nie płaci się za jakość materiałow i specjalny wystrój - to samochód o specyficznym charakterze sportowo-uzytkowym.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV