Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

16 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jeden z najlepszych diesli w swojej klasie. W Civicu jeszcze cichszy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Efekt ślizgającego się sprzęgła
Zawieszenie : Bicia na kierownicy i ściąganie na lewą stronę
Układ hamulcowy : Nierównomierne zużycie przednich klocków i tarcz hamulcowych
3,0
Całokształt
Ocena byłaby lepsza, ale psują ją serwisy jadąc na opini o niezawodności marki, a nie dostrzegają sedna problemu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na diesla jest super, bardzo wysoka kultura pracy, praktycznie w całym zakresie obrotów, dynamiczny już od 1600- 1700. głosniejszy niż w Civicu,ale znacznie cichszy niż w RAV4.
1,0
Skrzynia biegów
W Civicu bajka, zmiana jednym palcem. W CRV gniot, kpina, dziadostwo, zwłaszcza 1 i 2 bieg, wchodzą bardzo ciężko z dużym oporem i hałasem. Znacznie gorsza niż w RAV4, 10 letniej ASTRZE i FABII. Porównywalna do skrzyni w Sprinterze. Do poprawki. Ponadto w okolicach 0 i minusowych temperatur pojawiający się efekt "ślizgającego sprzęgła". Serwisy głuche i ślepe, a niektóre chamskie i olewające klienta. Daleko tak ze mną nie pojadą.
4,0
Układ jezdny
Komfortowo, i znacznie ciszej niż w Rav4. Jazda prawie jak Accordem, tylko w zakrętach na śliskim trzeba uważać. Ogólnie jak na takie gabaryty jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki ok. Plus za duże lusterka, do tyłu trzecie okienka mogli zrobić bez tak głupią opadającej linii. Próba zrobienia z tego coupe nikomu nie wyszła na dobre.
4,0
Ergonomia
Ogólnie ok. Tylko przy 1 i 3 biegu, drązek zasłania przyciski obsługi klimy. Tego nie do końca przemyśleli, powinny byż wyżej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Narzekać nie mogę. Klimy nie trzeba używać często. Jedynie przy opadach deszczu, lub przy 4, 5 osobach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największy plus dla konstruktorów, zancznie więcej niż w Ravce i wygodniej.
4,0
Wyciszenie
Silnik nie hałasuje tak by dokuczał. Szumy mogą przeszkadzać od opon, lub przy wyższych prędkościach od karoserii. Lepiej niż w Ravce
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie narzekam. Nie spalił nigdy więcej niż 10 litrów, a nogi nie mam lekkiej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie nie zachwyca, zwłaszcza to co napisałem powyżej, jak również niektóre materiały we wnętrzu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prócz tego co powyżej jest ok
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bicia na kole kierownicy i ściąganie na lewą stronę. Ponoć od fabrycznych opon. Serwisy do bani, ślepe i głuche. Jak narazie walczę. Nie wpływa to dobrze na moją opinię o serwisach Hondy.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV