Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

petre27@tlen.pl, 17 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : piekna!
4,0
Całokształt
fajne autko jak na swoja cene. Teraz kupilbym ale juz w pelnym ´wypasie´. Jezeli pokaze sie wersja ´LONG" z trzecim rzedem siedzem i ciut mocniejszym silnikiem {np 170PS jak i Nissana} to kupuje w ciemno. Bagaznik wydaje sie duzy, ale po zapakowaniu ´pelnego´ wozka dla dzieciaka mozna zapomniec o walizkach.
Wrażenia
4,0
Silnik
{poprzedni komentarz wrzucilem kiedy miala 3tys km, teraz mam ponad 10tys} Po kolejnych kilku tysiacach juz sie przyzwyczailem i szczerze mowiac nie przesiadlbym sie na inne autko. Jak chcesz przycisnac to niestety trzeba zejsc do 5ki albo nawet do 4, ale w okolicach 120km/h i 5ki ladnie przyspiesza pod warunkiem ze nie jest zapakowana rodziną i bagazami.Wtedy te 140PS to jednak malo zeby cos szybciej pojechac, ale i tak jestes w stanie zaskoczyc kilku kierowcow na trasie bo autko bardzo ladnie ´sunie´ w okolicach 160-170 i bedz problemu sie rozpedza do tej predkosci.
3,0
Skrzynia biegów
ok, przydalby sie jeszce jeden wiecej, tak zeby trzymac 2500obr przy 160-170/h. Z drugiej strony 1szy bieg jest strasznie krotki i od razu trzeba wrzucac 2ke. Tym autkiem nie da sie ruszyc szybko i plynnie. Albo szybko albo plynnie.
4,0
Układ jezdny
jest komfortowy, ale to rowniez kwestia ogumienia. Jak na miasto i trase jest OK. Przy wiekszych predkosciach mocniej sie przechyla na zakretach, ale przy tak wysoko polozonych srodku ciezkosci to chyba normalne.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonala widocznosc. widze do przodu i do tylu wszystko i wszystkich, nie mam problemow z zadnym manewrem, a po tych 10tys km parkuje za pierwszym podejsciem nawet w calkiem ciasnych miejscach.
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, szkoda ze podlokietniki nie sa wieksze i dluzsze. Dzwignia zmiany biegow moglaby byc troche blizej
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
niestety dwu-strefowa wentylacja i ogrzewanie to tylko mit. Mozna powiedziec ze z tylu prawie nie dziala. Latem goraco, zima zimno. Te nawiewy pod przednimi fotelami to kiepski pomysl i sa bardzo malo wydajne.Szkoda ze nie ma regulacji sily nawiewu tyl/przod zamiast lewo/prawo. Tak naprawde regulacji kierowca/pasazer nie uzywam bo to raczej nie ma wiekszego wplywu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacyjne duzo miejsca, zwlaszcza dla drugiego rzedu siedzien. Az szkoda ze nie ma wersji z trzecim rzedem siedzen, albo wersji ´LONG´, ale dluzszej tylko o pare centymetrow zeby ten trzeci rzad sie tam zmiescil. Wtedy mialbym autko idealne.
4,0
Wyciszenie
Bardzo cicho podczas jazdy, z wyjatkiem wiekszych predkosci, ale to normalne przy tych oponach i gabarytach samochodu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na swoja mase zuzycie jest w normie, albo nawet lepsze. Po dluzszych testach po miescie nigdy nie spalila wiecej niz 8.5l/100 na trasie bezproblemowo 7l chyba ze sie przycisnie, ale i tak ciezko wyjsc ponad 10l
4,0
Stosunek jakość/cena
fajne autko jak na swoja cene.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie wszystko OK, ale to dopiero pierwsze 10tys. km
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie wszystko OK, ale to dopiero pierwsze 10tys. km

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV