Samochód prawie bezawaryjny. W przeciągu 4 lat od nowości padła jedynie sprężarka klimatyzacji, reszta to jazda od przeglądu do przeglądu. Niestety dość delikatna jest kierownica, która zaczęła wycierać się w granicach 60 tys km i wypełnienie siedzenie, (gąbka), które w tym samym okresie "odgniotło się do szkieletu" w miejscu naciskania uda w momencie wsiadania do samochodu. Może to nie jest typowe, ale co najmniej raz na rok pada chociaż jedna żarówka od świateł mijania (H1).
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik działa bez żadnych problemów, warto zwrócić jedynie uwagę na świece, które w tej wersji są platynowe (drogie).
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia mogła by mieć więcej niż 4 biegi, na pewno skutkowało by to zmniejszeniem spalania.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka, całkiem spora szyba przednia i dobre rozmieszczenie słupków.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylkacja i ogrzewania bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Możliwość przesuwania i dzielenia 2-go rzędu siedzeń bardzo pomaga w sytuacji kiedy raz potrzebujemy jechać z pasażerami, a raz załadować się do pełna.
4,0
Wyciszenie
Dość cicho do 90km/h, powyżej jest już trochę głośniej, ale całkiem ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeciętne, sporo zamiennikó.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
[l/100km]