Inne
: Brak jakich kolwiek powaznych usterek... Gdyby nie fachowcy w serwisu oponiarskiego to nie musialbym wymieniac czujnikow cisnienia w oponach
5,0
Całokształt
Bardzo fajne auto bez koniecznosci wymiany rozrzadu...jest na lancuchu wiec niski koszt serwisowania....wlasciwie auto bez problemowe bez usterkowe. W swojej klasie polecam. Jezdzilem Rawka i nie wiem moze taki modeltrafilem wszystko sie trzesie stuka mialem wrazenie ze jezdze blaszanym dostawczakiem, ale to moje zdanie. Poza tym Rawka to auto dla kobiet.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez zarzutow pracuje cicho i wydajnie
5,0
Skrzynia biegów
Bez awaryjna to moje pierwsze auto z automatem obecnie drugie to rowniez automat. Jazda manualem to sredniowiecze
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto to 14l najczesciej pokonuje tym autem trasy mieszane wwczas 12 l trasa to przedzial 10-12 Oczywiscie prosze pametac ze nie wciskam gazu do dechy :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za w sumie niewielkie pieniadze mozna miec bezawaryjnego atrakcyjnego suva..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
[l/100km]